پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷
رزمایش تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق در خراسان رضوی برگزار شد

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: رزمایش تعمیرات و بهینه سازی شبکه توزیع برق استان با محوریت سرویس و رفع کانونهای خطر از پستها و تابلوهای توزیع عمومی و جعبه انشعابهای زمینی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، سید جواد رضایی بیان کرد: این رزمایش چهارمین اقدام جهادی بهسازی شبکه و تاسیسات توزیع برق در سطح شرکت توزیع استان خراسان رضوی بود.

وی بیان کرد: در این رزمایش که در آخرین پنجشنبه دیماه (۲۸ دیماه) برگزار شد، ۱۷۰ نیروی فنی در قالب ۸۲ گروه اجرایی، با نظارت ۷۱ تکنسین و ناظر فنی و ایمنی در ۳۱ شهرستان خراسان رضوی حضور یافتند.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این اقدام جهادی مواردی از قبیل نظافت و آچارکشی تابلوهای توزیع برق و جعبه انشعابات زمینی، اصلاح چفت و بست و رفع خطر از این تاسیسات در دستور کار قرار گرفت.

رضایی افزود: در رزمایش مزبور در مجموع ۱۴۶ تابلوی توزیع عمومی و ۱۲۴ جعبه انشعابات زمینی در ۳۱ شهرستان خراسان رضوی توسط ناظران و گروه های اجرایی مورد بازدید و تعمیر قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این سری رزمایش‌ها با محورهای متفاوت تا پایان سال جاری و در آخرین پنجشنبه هر ماه ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هفت + 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image