پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
رزمایش “واکنش در شرایط اضطراری زلزله و حریق” در شرکت توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد

مدیر گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: رزمایش “واکنش در شرایط اضطراری زلزله و حریق” با حضور برخی از کارشناسان جمعیت هلال احمر و سازمان آتش نشانی مشهد در محل ساختمان ستادی این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سید مجید اسفراینی افزود: در ابتدای این رزمایش کارشناسان هلال احمر و آتش نشانی در نشستی آموزشی با حضور حداکثری کارکنان این شرکت، آموزشهای لازم را در ارتباط با نحوه اقدام در برابر حوادث، واکنشها قبل از وقوع، حین و بعد از زلزله ارایه دادند.

وی بیان کرد: پس از این نشست هر یک از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در محل اتاق کار خود مستقر شدند و با شنیدن صدای آژیر که به صورت فرضی خطر وقوع زلزله را هشدار می داد، با بهره گیری از آموزه های خود از نشست آموزشی در محلی ایمن پناه گرفتند تا از خطرات احتمالی زلزله در امان بمانند، کارشناسان جمعیت هلال احمر نیز کارکنان را حین انجام عملی آموزشها، پایش کرده و راهنمایی های لازم را به آنان ارایه دادند.

وی اظهار داشت: پس از این مرحله فرمان تخلیه اضطراری ساختمان صادر شد و همه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ضمن رعایت نکات خاص در طول مسیر و با استفاده از راهنمای مسیرهای از پیش تعیین شده، به سمت محل ایمن در خارج ساختمان حرکت و در آنجا تجمع کردند.

مدیر گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در ادامه این رزمایش، گروه‌های امداد و نجات آموزش دیده که از بین کارکنان شرکت انتخاب و سازماندهی شده بودند، به مصدومین امداد رسانی و کمکهای اولیه را ارایه کردند.

اسفراینی اظهار داشت: پس از حضور کارکنان در محل ایمن، کارشناسان جمعیت هلال احمر مشاهده ها و ارزیابی خود از این رزمایش را ارایه کرده و آخرین نکات آموزشی در این زمینه را به کارکنان توصیه کردند.

وی ادامه داد: از آنجا که به طور معمول هنگام وقوع زلزله، در پی شکستن لوله های گاز یا اتصالی سیمهای برق، حریق نیز رخ می دهد، در بخش پایانی این رزمایش حریق عمدی اما ایمن توسط کارشناس سازمان آتش‌نشانی در فضای باز ایجاد و نحوه اطفای آن با استفاده از کپسول های اطفا حریق به کارکنان شرکت آموزش داده شد، این عملیات توسط تعدادی از کارکنان نیز به صورت عملی تمرین و اجرا گردید.

مدیر گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: به اذعان کارشناسان جمعیت هلال احمر سطح آمادگی کارکنان شرکت در برگزاری این رزمایش مطلوب و حضور مدیرعامل شرکت در آن قابل تقدیر بود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۶ بهمن ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شانزده − 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image