پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
رویکرد وزارت نیرو افزایش حضور بانوان محجبه در پستهای مدیریتی است

معاون حقوقي، امور مجلس و پشتيباني وزارت نیرو گفت: رویکرد این وزارتخانه افزایش حضور بانوان محجبه در پستهای مدیریتی است که این مهم به مرور عملیاتی می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، دکتر احمد حیدری در مراسم قدردانی از بانوان برگزیده جشنواره مفلحون این شرکت افزود: طبق دستور وزیر نیرو در تمامی هیات مدیرهای زیر پوشش این وزارتخانه، یکی از بانوان محجبه به عضویت درخواهد آمد، هم اینک نیز در برخی از پستهای مدیریتی این وزارتخانه و در راس آن معاونت وزیر یکی از بانوان قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: بانوان در صنعت برق هم به نقش همسری و مادریشان در خانه به خوبی عمل می کنند و هم برای خدمت به مردم در این وزارتخانه فعالانه و پرتلاش حاضر می شوند.

حیدری بیان کرد: هر بانوی محجبه در سنگر دستگاه های دولتی نقش رزمنده ای دارد که در خط مقدم جبهه قرار گرفته است، حجاب و عفاف نیز دو واژه مترادف هم هستند که حجاب پوشش ظاهری و عفاف حجاب درونی است.

رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو به رفتارهای چندگانه دشمن در سالهای اخیر و استفاده از ترفندهای مختلف برای ضربه وارد کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در حمله جدید خود حجاب و عفاف را در کشور نشانه گرفته است.

حیدری با بیان اینکه حجاب و عفاف دو اثر فردی و اجتماعی دارد، افزود: مطابق با آیه ۵۹ سوره احزاب، حجاب حکم قرآنی دارد که به سلامت روح انسان کمک می کند، در باب اثر اجتماعی حجاب و عفاف همین بس که در حفظ کیان خانواده و جامعه بسیار موثر است.

وی ادامه داد: جنگی که دشمن علیه ایران براه انداخته است، از نوع ترکیبی است که همه عوامل شناختی و غیرشناختی را دربرمی گیرد، با وجود رزمندگانی که پایبند اصل اسلام و دین و انقلاب هستند و همسران شهدا و بانوان محجبه و اسلام مدار و همکاران خوبی مانند، دشمن نمی تواند به اهداف خود برسد.

معاون وزیر نیرو در پایان به حضور پرتعداد فرزندان همکار این وزارتخانه در مسابقات قرآن کریم نیز اشاره و بیان کرد: هفت هزار نفر از فرزندان کارکنان این وزارتخانه در مسابقات قرآن شرکت کردند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image