پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
زمینه اعزام کارکنان برتر شرکت توزیع برق خراسان رضوی به سفرهای تشویقی فراهم شد

رییس اداره امور رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با عنایت به ضرورت ایجاد نشاط و شادابی برای کارکنان و خانواده های آنان و قدردانی از افراد برتر در عملکرد سال ۱۴۰۰، زمینه اعزام این کارکنان به سفرهای تشویقی فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، شیرین دانایی افزود: این برنامه ریزی در نشست هماهنگی با نماینده شرکت اقامت ۲۴ در محل حوزه ستادی انجام گرفت.

وی بیان کرد: با توجه به تفاهم نامه منعقده با شرکت اقامت ۲۴ و معرفی حدود نیمی از همکاران از سهمیه ۲۵ درصد مشمولان سال جاری به سفرهای اقامتی به این شرکت، بررسی های لازم با توجه به رو به اتمام بودن سال جاری و تراکم درخواستهای کارکنان امانی و پیمانی در این نشست انجام شد.

رییس اداره امور رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این نشست همچنین برنامه ریزیهای لازم برای پاسخگویی بهتر به نیازهای کارکنان با رویکرد افزایش رضایتمندی‌ آنان انجام گرفت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱ اسفند ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image