پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶
ساختمان جدید آزمایشگاه مرکزی کنتور شرکت توزیع برق خراسان رضوی بهره برداری شد

طرح توسعه و ساختمان جدید آزمایشگاه مرکزی کنتور و کالیبراسیون شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی طی مراسمی با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاونین شرکت در مشهد بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در مراسم افتتاح این ساختمان گفت: زیربنای مفید ساختمان جدید این آزمایشگاه ۱۲۱ مترمربع بود که ساخت آن در آذرماه سال ۱۴۰۰ آغاز شد و برای راه اندازی آن ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

علی مرادی گلستانی افزود: امسال از محل اقداماتی از جمله قرارداد بازیافت کنتور، تعمیر تجهیز اندازه گیری شهرستانها، ساخت بار مجازی، ساخت و ارتقای میز تست مقایسه ای، کالیبراسیون دستگاه های توزین، بازیافت تجهیزات تابلوهای فرمان پذیر از محل گارانتی، بروزرسانی مودم های مهام ۱۱۴ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال در شرکت توزیع برق خراسان رضوی در هزینه ها صرفه جویی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم با قدردانی از فعالیتهای انجام گرفته در حوزه خدمات فنی ۲۰ کیلوولت که در انبار مستقر است، گفت: لازم است در حوزه سرمایه گذاریها و پشتیبانی ها از این بخش توجه بیشتری شود و کارهای تکمیلی آن با سرعت بیشتری انجام گیرد.

مهندس محسن ذبیحی با تاکید بر درآمدزا شدن مرکز خدمات فنی ۲۰ کیلوولت گفت: هر چقدر بتوان از این مرکز درآمد کسب کرد، به طور قطع برای توسعه همین مرکز و مراکز مشابه یا خرید تجهیزاتی که در شهرستانها نیاز است، هزینه می شود.

وی بیان کرد: برای استقرار دیتاسنتر (مرکزداده) در مرکز خدمات فنی ۲۰ کیلوولت نیز باید ساختمان یا مجموعه ای با استانداردهای مورد نیاز به این مرکز الحاق شود که تحقق این مهم نیاز به پیگیری ویژه دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به وابستگی شدید تجارت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به زیرساختهایی مانند دیتاسنتر، باید ضریب اطمینان نسبت به پایداری این مرکز افزایش یابد لذا باید جانمایی، طراحی و پشتیبانی اعتباری آن در برنامه سال ۱۴۰۳ این شرکت لحاظ شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پروسه انتقال و جابجایی دیتاسنتر از مرکز فعلی به مرکز جدید نیز نیازمند مدت زمانی است که باید درباره آن برنامه ریزی شود.

مهندس ذبیحی همچنین به ضرورت توجه بیش از پیش به ایجاد کارگاه بازسازی یا کارگاه بازیافت گفت: با توجه به بالا رفتن هزینه های تجهیزات و تنگناهای مالی، هر چقدر برای این کارگاه هزینه شود، بازگشت سرمایه سریعی داشته و دهها برابر آن به شرکت بازمی گردد، اشتغالزایی و درآمدزایی به دنبال دارد و از بروز برخی مسائل پیشگیری می کند.

وی همچنین با تاکید بر مدیریت دارایی های فیزیکی در انبار و اثاثیه مخصوص خودروها افزود: هزینه تامین تجهیزات و خودروهای هر گروه خط گرم با اعداد کنونی بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیارد ریال است لذا باید یک نظام هماهنگ و محکمی برای نگهداشت این تجهیزات و خودروها تدوین و اجرا شود.

وی با تاکید بر ضرورت زیرساختهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار کرد: یک سری منابع بالقوه ای در این شرکت وجود دارد که زمینه تهاتر آنها با شرکت آبفا فراهم شده و از محل به فعلیت رسیدن این منابع، توسعه زیرساختهایی مانند دیتاسنتر، کارگاه های بازسازی، بالابرهای خط گرم و … رقم خواهد خورد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی همچنین بر تکمیل کنترل پذیری مشترکین استان تا پایان سال تاکید و بیان کرد: در صورت عدم تحقق این مهم برای مدیریت بار در سال آینده با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

در پایان مهندس ذبیحی به همراه معاونین شرکت از همکاران آزمایشگاه مرکزی کنتور و کالیبراسیون با اعطای لوحی قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ دی ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هجده + 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image