پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
سیاستهای کاری کارگزاریهای خدمات مشترکین خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ تبیین شد

نخستین نشست کاری حوزه معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با هدف ابلاغ سیاستهای کاری کارگزاریهای خدمات فروش در سال ۱۴۰۲ در محل ستاد شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست که کارگزاران و نمایندگان مقیم کارگزاریهای خدمات مشترکین حضور داشتند، اهداف و موارد مورد انتظار دفاتر تخصصی مرتبط از جمله دفتر نظارت بر خدمات مشترکین، دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات، دفتر نظارت وکنترل لوازم اندازه اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی توسط مدیران مرتبط مطرح شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست بر لزوم ارتقای بهره وری با تدوین برنامه مناسب کاری و حذف هزینه های مازاد و بر مسئولیت داشتن نیروها نسبت به امور محوله تاکید کرد و گفت: تمرکز بر انجام کار چند مهارته با رعایت نکات و شیوه نامه های ایمنی، سرعت بخشیدن به روند پیگیری طرحهای در حال اجرا و کاهش مدت زمان اجرای آنها ضروری است.

مهدی دهقان تاکید کرد: با برنامه ریزی لازم باید شاخص تلفات ۸.۵ درصدی در سال ۱۴۰۲ را محقق کرد که در این راستا سرعت بخشیدن به تعویض کنتورهای معیوب، توجه خاص به جمع آوری انشعابات غیرمجاز، پیگیری ایجاد سابقه کنتورهای تعویض شده و ثبت کسر مصارف، آزمایش و بازرسی به موقع، کنترل مضاعف قرائت کنتورهای فهام و تسریع در رفع موانع احتمالی عدم قرائت دوره ای آنها ضروری است.

وی همچنین برنامه ریزی و پیگیری تحقق شاخص وصول ۱۰۳ درصدی در سال ۱۴۰۲ با رعایت شیوه نامه وصول با کرامت و برنامه ریزی و پیگیری تحقق شاخص نصب سه روز برای مشترکین جدید را مورد تاکید قرار داد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از همه مدیران ستادی و شهرستانها، روسای مشترکین و بازرسی مدیریتهای برق تابعه، کارگزاران و نمایندگان مقیم کارگزاریهای خدمات مشترکین قدردانی و اظهار امیدواری کرد تداوم این همراهی سبب بهبود وضعیت موجود و ایجاد رضایت مضاعف مشترکین شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

نوزده − 8 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image