پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷
شبکه برق ۲۱ روستای سرخس اصلاح شد

مدیر برق سرخس گفت: از ابتدای امسال تاکنون در راستای اجرای طرح اصلاح و بهسازی شبکه روستایی (بهارستان) از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ این مدیریت، اصلاح و بهسازی شبکه برق ۲۱ روستای این شهرستان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی، حجت پارسادوست افزود: اقدامات برای اصلاح و بهسازی شبکه برق روستایی این شهرستان از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱، شامل جابجایی بیش از ۱۰۰ پایه در معبر، تبدیل شبکه های تکفاز، نصب پست هوایی و نصب چراغ ال ای دی بوده که در ۱۱ روستا به طور کامل اجرا شده است.

وی بیان کرد: از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ مدیریت برق سرخس نیز طرح بهارستان در ۱۰ روستای این شهرستان در حال اجرا است که شامل جابجایی حدود ۱۰۰ پایه در معبر، تبدیل شبکه های تکفاز به منظور رفع افت ولتاژ، نصب پست هوایی و نصب چراغ ال ای دی با مشارکت دهیاری ها می شود.

مدیر برق سرخس کل اعتبارات جذب شده این مدیریت در ۶ ماهه نخست امسال را ۳۳۰ میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: امسال بازسازی ساختمان های زیرمجموعه مدیریت برق سرخس در قالب چهار پروژه ساختمانی با اعتبار حدود هشت میلیارد ریال انجام گرفت.

پارسادوست در خصوص اجرای مگاپروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در سرخس نیز گفت: از ابتدا امسال تاکنون ۶۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف سیمی با اولویت نقاط آلوده و رفع حریم شبکه فشار ضعیف در این شهرستان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی بیان کرد: امسال ۱۹ دستگاه پست هوایی شهری در شهرستان سرخس با مجموع ظرفیت سه هزار و ۱۳۰ کیلوولت آمپر برای رفع فولباری ترانسهای موجود و رفع افت ولتاژ مشترکین نصب و تقویت شده است.

پارسادوست اضافه کرد: همچنین در این مدت ۱۷ دستگاه پست هوایی روستایی در شهرستان سرخس با مجموع ظرفیت هزار و ۲۵۰ کیلوولت آمپر نصب و تقویت شده است.

مدیر برق سرخس بازآرایی و تغییر مسیر شبکه های فشارمتوسط داخل شهر، نصب چهار دستگاه کلیدگازی و ۹ ست تیغه با هدف افزایش قدرت مانورو تعدیل بار فیدرها برای گذر از پیک بار در سرخس با اعتبار ۹ میلیارد و ۵۸۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات مدیریت برق سرخس در سال جاری برشمرد.

پارسادوست گفت: امسال ۲۶ اصله پایه فرسوده برق و در معرض سیلاب فشار متوسط فیدر “لقمان” و “دهانه نیزار” سرخس نیز در راستای مقاوم سازی و افزایش پایداری شبکه برق تعویض شد.

وی اظهار کرد: به همت عوامل اجرایی گروه روشنایی معابر مدیریت برق سرخس امسال ۲۶۰ دستگاه چراغ ال ای دی ۱۵۰ واتی در خیابان “طالقانی” و “امام خمینی” شهر سرخس و روستای “گنبدلی” نصب شد.

پارسادوست تعویض هزار و ۱۰۰ دستگاه کنتور راکد و معیوب با اعمال بیش از ۶.۸ میلیون کیلووات ساعت کسر مصرف با هدف کاهش تلفات برق در سرخس را از دیگر اقدامات امسال مدیریت برق این شهرستان برشمرد.

مدیر برق سرخس گفت: امسال با پیگیریی های انجام گرفته از سوی این مدیریت ۳۰۸ میلیارد ریال از مطالبات مدیریت برق سرخس از مشترکین وصول شده است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۸ دی ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

ده − 9 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image