پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
شرکت توزیع برق خراسان رضوی از دستگاه های پیشرو در صنعت برق است

معاون تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر گفت: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به سبب توفیقات مختلف در ابتکارها و طرحهای مختلف جزو دستگاه های اجرایی پیشرو در صنعت برق است و می توان این استان را به عنوان منطقه نمونه برای اجرای بسیاری از طرحهای سراسری صنعت برق کشور قرار داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، محمدحسین ملاعیا در نشستی با مدیرعامل و مدیران شرکت افزود: امسال صنعت برق کشور در مدیریت پیک بار تابستان خوش درخشید و برگ زرینی در دفتر خدمات این حوزه به مردم ثبت شد که حاصل تلاش مجاهدانه نیروی انسانی این بخش بود.

وی اظهار داشت: معاونت تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر نخستین سفر استانی خود را از مشهد و خراسان رضوی آغاز کرده زیرا چراغ صنعت برق برای نخستین بار در مشهد روشن شد لذا صنعت برق پیمانی عمیق با امام رئوف (ع) دارد.

وی بیان کرد: به سبب شیوع بیماری کرونا ارتباط با استانها برای مدتی قطع شده بود و هماهنگی های بین بخشی چندان میسر نشد، یکی از اهداف سفر به خراسان رضوی به حداقل رساندن فاصله و پیگیری مشکلات و استفاده از تجربیات میدانی شرکتها است.

معاون توانیر گفت: برای حل مسائل باید ابتدا با مشکلات استانهای مختلف آشنا شد که در این راستا با توجه به پیشرو بودن شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، این استان را مقصد نخستین سفر استانی خود برای واکاوی مسائل و ارایه راهکارهای مناسب قرار دادیم.

وی بیان کرد: کارگروه های مختلفی در معاونت تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر ایجاد شده و همکاران در حوزه های مختلف فعالیتهای کارشناسانه ای دارند بویژه در حوزه تحقیقات، رویکردهای جدیدی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون توانیر بخش نیروی انسانی را قلب تپنده شرکتهای توزیع نیروی برق دانست و گفت: تجهیزات ابزاری در خدمت نیروی انسانی است لذا باید توجه به این بخش در اولویت قرار گیرد، در وهله دوم حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که هر روز نقش آن بیشتر و پررنگ تر می شود.

ملاعلیا با تاکید بر لایحه مدیریتی اینترپرایز بیان کرد: این مهم در بسیاری از شرکتهای توزیع برق هم در بخش ساختار و هم در حوزه مدیریت ارشد مورد غفلت قرار می گیرد، با توجه به توجه خاص مدیر ارشد توانیر به این موضوع باید، خط مشی شرکت و مسیر حرکت آن مشخص شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پانزده + سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image