پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸
شرکت توزیع برق خراسان رضوی در ارزیابی عملکرد کارکنان نمونه کشوری است

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این شرکت در نظام ارزیابی عملکرد کارکنان «سیمرغ» در زمره شرکتهای برق نمونه در سطح کشور است.

به گزارش روابط عمومی، امیررضا قیاسی در مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید برق درگز افزود: توفیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با تلاش همگانی بدست آمده است.

وی بیان کرد: از ظرفیت نظام ارزیابی عملکرد کارکنان «سیمرغ» به عنوان ابزاری موثر برای ارزیابی نیروی انسانی در شرکت توزیع برق خراسان رضوی بهره گرفته می شود.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع برق خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع شرکتهای پیمانکاری اشاره و بیان کرد: توسعه شرکتهای پیمانکاری با آموزش و توانمندسازی محقق می شود و باید مدیران شهرستانها در این زمینه اهتمام لازم را داشته باشند.

قیاسی افزود: قبول مسئولیت در هر پست مدیریتی دشوار بوده و نیازمند درایت، توان بالای کار و هوشمندی است تا مدیران در جایگاه مدیریتی خود به خوبی وظایفشان را انجام دهند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

بیست − پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image