پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
شرکت توزیع برق خراسان رضوی عناوین برتر جشنواره روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور را کسب کرد

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی موفق به کسب چهار عنوان برتر و شایسته تقدیر در جشنواره ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق کشور شد.

به گزارش روابط عمومی، نتایج ارزیابی عملکرد روابط عمومی های صنعت آب و برق در تابستان ۱۴۰۱ در آیینی با حضور مقام عالی وزارت نیرو و مدیران ارشد صنعت آب و برق کشور اعلام شد و روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در دو محور “آموزش رو در رو” و “خلاقیت و نوآوری” حایز رتبه برتر و در دو محور “ارتباطات تعاملی” و “تبلیغات محیطی: شایسته تقدیر معرفی گردید.

آیین اختتامیه «جشنواره ارزیابی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق» که به ارزیابی عملکرد روابط عمومی صنعت آب و برق در تابستان ۱۴۰۱ و در ۹ محور اختصاص داشت، صبح دوشنبه (۲۵ بهمن ماه) با حضور “علی‌اکبر محرابیان” وزیر نیرو، جمعی از معاونین، مدیران کل و مدیران روابط عمومی‌ های شرکتهای مادر تخصصی وزارت نیرو برگزار شد.

ارزیابی روابط عمومی‌ های شرکتهای صنعت آب و برق در ۹ محور «ارتباط با رادیو و تلویزیون ملی و استانی»، «تولید محتوای رسانه‌ای»، «نوآوری و خلاقیت»، «تبلغات محیطی»، «ارتباطات تعاملی»، «ارتباط با مطبوعات»، «آموزش رو در رو»، «فضای مجازی» و «پایگاه اطلاع‌ رسانی درون و برو‌ن سازمانی» انجام گرفت.

“سید مجید آزیز” مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی، کسب این عناوین و افتخارات را متعلق به تمامی همکاران شرکت دانست و با قدردانی از حمایتهای مدیرعامل، از تلاش ها و زحمات شبانه روزی همه مدیران برق شهرستانها و همکاران آنان در تابستان امسال، رابطین روابط عمومی، مدیر دفتر مدیریت مصرف و همکاران آنان و آقایان حیدری و علی طلب در دفتر روابط عمومی قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲ اسفند ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲ اسفند ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

14 + 8 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image