پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳
شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی جایزه ملی ۳۴۰۰۰ در نیروی انسانی را کسب کرد

شرکت توزیع نیروی نیروی برق خراسان رضوی موفق به دریافت نشان سیمین B۴ در هفتمین جایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی شد که این جایزه در مراسم پایانی این مراسم به “امیررضا قیاسی” معاون منابع انسانی این شرکت اعطا گردید.

به گزارش روابط عمومی، معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این باره گفت: این شرکت موفق شد بالاترین امتیاز را در گروه شرکتهای صنعت آب و برق کشور و بالاترین نشان را در بین همه سازمانها و شرکتهای شرکت کننده در هفتمین جایزه ملی ۳۴۰۰۰ را به دست آورد.

امیررضا قیاسی بیان کرد: مراسم هفتمین جایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ با حضور جمع کثیری از مدیران و استادان منابع انسانی کشور به میزبانی دانشگاه تهران برگزار شد و به برترین شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی جوایزی به تناسب سطح بلوغ مدیریت منابع انسانی اعطا گردید.

وی ادامه داد: مدل ۳۴۰۰۰ که نقشه راهی برای تعالی سیستم‌های منابع انسانی در جهت تحقق استراتژی سازمان است، در سالهای گذشته مورد توجه و استفاده بسیاری از سازمانها جهت بهره‌گیری از یک مدل یکپارچه و منسجم برای به کار بردن تکنیکها و سیستمهای مدیریت منابع انسانی قرار گرفته است.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: براساس این مدل می‌توان شرایط موجود منابع انسانی در شرکت را بررسی کرد و برنامه‌ها و اقدامات بهبود و توسعه آنها را فراهم و یک فرهنگ تعالی و کمال را در سازمان ایجاد نمود.

قیاسی اضافه کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی از مدل ۳۴۰۰۰ برای آسیب‌شناسی، اثربخشی و توسعه فرآیند‌های منابع انسانی بهره گرفت و در چهارمین حضور خود در جایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی موفق به کسب نشان سیمین B۴ شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image