پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
صاحبان صنفی از روشنایی روز برای فضای تجاری خود بهره گیرند

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به صاحبان صنوف و مجتمع های تجاری توصیه کرد که حتی الامکان از روشنایی روز برای روشن نگهداشتن فضای کاری خود بهره گیرند تا سهم خود را برای مدیریت مصرف در ساعات اوج بار به درستی انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی، حسینعلی دیندار افزود: در این راستا شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تفاهم نامه های همکاری را با بخش تجاری و صنفی استان منعقد کرده و به ازای اعمال مدیریت مصرف آنها در ساعات اوج بار، پاداش لازم را در قبوض برق آنها اعمال می کند.

وی بیان کرد: لازم است صاحبان واحدهای صنفی و مجتمع های تجاری از لامپهای “ال.ای.دی” برای روشنایی فضا بهره گیرند، در زمانی که جمعیت کمی از مردم در این فضاها وجود دارد، آسانسورها و پله های برقی را خاموش کنند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تاکید کرد که صاحبان صنوف بویژه عرضه کنندگان مواد غذایی، یخچالهای خود را تعمیر کرده تا بازدهی آنها را افزایش دهند، درزهای یخچال را به نحوی کنترل یا تعمیر کنند تا انرژی هدر نرود، کولرهای گازی را روی دمای رفاه (۲۴ درجه) و کولرهای آبی را روی دور کند تنظیم کنند.

دیندار همچنین به لوسترفروشی ها توصیه کرد که از روشن نگهداشتن لوسترهای داخل مغازه در زمان اوج بار خودداری کرده و در حدی از لامپها استفاده کنندکه روشنایی داخل مغازه را تامین کرده باشد، صاحبان این صنوف در برخی از موارد استفاده نامتعارفی دارند که روی بخشهای دیگر تاثیر می گذارد.

وی بیان کرد: دولت یارانه زیادی به انرژی برق اختصاص می دهد و مصرف کنندگان برق همه قیمت تمام شده تولید انرژی را پرداخت نمی کنند، از سوی دیگر انرژی متعلق به نسل آینده است و عاقلانه نیست که مصرف بی رویه ای از آن داشته باشیم.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image