پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
صرفه جویی ۲۰۰ مگاواتی برق در بخشهای صنعت و کشاورزی خراسان رضوی

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: طی روزهای اخیر از محل مدیریت مصرف در بخشهای صنعتی و کشاورزی در مجموع از این محل روزانه ۲۰۰ مگاوات در مصرف برق صرفه جویی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، عباسعلی دیندار افزود: در راستای مدیریت انرژی در پیک بار زمستان و با توجه به شدت سرما، کمبود سوخت و محدودیتی که در تامین گاز تحویلی به نیروگاه های کشور و استان بوده است، به ناچار محدودیتهایی در مصرف برق توسط بخشهای مختلف از جمله صنعتی و کشاورزی استان بوجود آمد.

وی اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد انرژی خراسان رضوی و اعمال محدودیت در مصارف برق و گاز بخشهای تجاری، کشاورزی و صنعتی خراسان رضوی، مشترکین بخش صنعت و بخش کشاورزی بیشترین همکاری را در مدیریت مصرف برق و همچنین مصرف گاز داشته اند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در راستای اعمال مدیریت مصرف برق از سوی مشترکین صنعتی و کشاورزی استان، روزانه ۱۰۰ مگاوات توسط بخش صنعتی و ۱۰۰ مگاوات توسط بخش کشاورزی در مصرف برق صرفه جویی شده است.

وی ضمن قدردانی از این همکاری توسط مشترکین بخشهای مختلف بویژه کشاورزی وصنعتی از آنان خواست تا صرفه جویی در مصرف برق و گاز را همچنان ادامه دهند تا در تامین برق مشترکین خللی ایجاد نشود.


اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۷ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image