پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
طرح توسعه ساختمان مدیریت برق داورزن بهره برداری شد

طرح بازسازی ساختمان قدیم مدیریت برق داورزن و توسعه آن با حضور مهندس «محسن ذبیحی» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، دکتر «علیرضا خدابنده» قائم مقام مدیرعامل و معاونین شرکت آقایان مهندس دهقان، قیاسی و کریم پور بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مدیر برق داورزن در این باره گفت: این طرح در مجموع با زیربنای ۲۹۰ مترمربع با اعتبار ۲۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در مدت یک سال اجرا شده است.

سیدرضا دیواندری افزود: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به همراه سایر مسئولان از خط دومداره ۱۵ کیلومتری در حال احداث ناحیه صنعتی داورزن نیز دیدن کردند و توصیه های لازم را برای سرعت دادن به اجرای طرح دادند.

وی اظهار داشت: شبکه دومداره شهرک صنعتی داورزن ۷۰ درصد پیشرفت اجرایی دارد و هشت کیلومتر از سیم کشی این شبکه انجام شده است.

به گفته مدیر برق داورزن در نشستی که در پایان این بازدید در محل مدیریت برق این شهرستان برگزار شد، مشکلات و مسائل آن با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بررسی گردید. 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۴ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 − یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image