پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶
ظرفیتهای صنعت آب و برق برای ارتباط با دانشگاه حکیم سبزواری بررسی شد

دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت: ظرفیت‌های ارتباطی صنعت آب و برق استان با دانشگاه دولتی حکیم سبزواری شهرستان سبزوار در نشستی مجازی در محل وزارت نیرو با حضور مسئولان مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، پرستو پورسلطانی افزود: این نشست در قالب سه‌شنبه‌‌های دانشگاهی با عنوان «برنامه شهید معصومی» با حضور مدیر کل دفتر آموزش، تحقیقات و نوآوری وزارت نیرو؛ مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان، نمایندگان شرکت‌های برق منطقه‌ای و آب منطقه‌‌ای خراسان، شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی، شرکت مدیریت منابع آب ایران، شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی، و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست، بهره‌گیری هرچه بیشتر از ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی کشور، گوش دادن به نظرات و بازخوردهای اساتید دانشگاه در خصوص ارتباط با صنعت آب و برق، شناسایی نقاط قوت و نقاط قابل بهبود وزارت نیرو در استفاده از ظرفیت جامعه علمی کشور، تکمیل و توسعه شبکه اساتید و متخصصان صنعت آب و برق بود.

دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت: اعضای هیات علمی دانشگاه حکیم سبزواری از دانشکده‌‌های مختلف در رشته‌‌هایی مانند کامپیوتر، برق، مکانیک، عمران، و تربیت بدنی در این نشست، پروژه‌های مرتبط اجرا شده با صنعت آب و برق را تشریح کردند.

پورسلطانی اظهار کرد: در راستای این نشست، مدیران در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی می توانند چالش‌های موجود در دفاتر، امورها یا واحدهای خود را در قالب انجام پایان‌نامه، طرح پژوهشی جایگزین خدمت، و انعقاد پروژه‌های تحقیقاتی با موسسات پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان به انجام برسانند.

وی با اشاره به این که پروژه برتر وزارت نیرو در حوزه توزیع برق، پروژه دفتر فنی و مهندسی شرکت با نظارت مهندس “کامبیز کاوه” بود، اظهار امیدواری کرد که از این پس باز هم شاهد پروژه‌های تحقیقاتی برتر در سطح وزارت نیرو باشیم و افتخارات بیشتری در سطح ملی برای شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی کسب نماییم.

دبیر کمیته تحقیقات شرکت توزیع برق خراسان رضوی با تأکید بر سیاست شرکت در زمینه چالش‌محوری و حل مسائل در انجام پروژه‌های تحقیقاتی اظهار امیدواری کرد که اولویت‌های پژوهشی همچون گذشته با تکیه بر حل مسائل فراروی شرکت تعریف شوند و مدیریت دانش برخاسته از اجرای پروژه‌های یاد شده به نحو مطلوب مستند شده و در سراسر کشور قابل استفاده باشند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

13 − 11 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image