پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
قدردانی نماینده مجلس و مسئولان عالی رشتخوار از مدیر برق

یکی از نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار از مدیر برق این شهرستان با اعطای لوح های تقدیری، قدردانی کردند.

دکتر “اکبر احمدپور”، نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در لوح تقدیر خود از زحمات مهندس “احمد احمدی” به سبب حس وظیفه شناسی و الهام از تخصص و تعهد و کاربرد مهارتهای لازم کاری، احترام و اکرام به ارباب رجوع، تقویت حضور و انجام امور محوله به نحو احسن که برای پیشرفت شهرستان اهتمام ویژه داشته، قدردانی کرده است.

سرهنگ پاسدار “حمیدرضا نامور” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رشتخوار و “حسین باهوش” فرماندار رشتخوار نیز با اهدای لوحی مشترک به مدیر برق رشتخوار، مراتب قدردانی خود را برای تلاشهای خالصانه مهندس احمدی در انجام وظایف محوله و خدمت رسانی جهادی با هدف رفع محرومیت از شهرستان و تقویت نگرش مثبت نسبت به سپاه و بسیج که تاثیر قابل ملاحظه ای داشته است، اعلام کرده اند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

19 − 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image