پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸
مدیر جدید برق درگز معرفی شد

“مجید نوری” طی مراسمی با حضور قائم مقام مدیرعامل، معاون منابع انسانی و مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در محل مدیریت برق درگز به عنوان مدیر جدید این مجموعه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این مراسم از تلاش های موثر و اقدامات “جواد ایمانی” مدیر قبلی برق درگز در طول دوران مسئولیتش قدردانی و ابراز امیدواری کرد که مدیر جدید برق این شهرستان که از نیروهای باسابقه و دارای سوابق اجرایی خوبی است، در پست مدیریتی جدید خود منشأ اثر و موفق باشد.

علیرضا خدابنده با اشاره به روزهای پایانی سال، بر پیگیری و تلاش برای اتمام کارها و پروژه ها در شهرستانها تاکید کرد و گفت: شرایط فعلی مدیریت برق درگز قابل مقایسه با گذشته نیست، کارآمدی برنامه ها و تحقق اهداف شرکت توزیع برق خراسان رضوی در تمامی ارکان اداری و اجرایی این مدیریت دلیلی بر این مدعاست.

وی بیان کرد: محدودیت امکانات در شهرهای کوچک تر فرصت بهتری برای کار مفیدتر و افزایش بهره وری است و فرصت چهارساله مسئولیت برای مدیر برق شهرستان، زمان مناسبی برای انجام کارهای با برنامه است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: اتمام پروژه کنترل پذیری چاه های کشاورزی در شهرستان درگز نقطه قوتی به شمار می رود که لازم است هم در جهت تقویت انگیزه کارکنان و هم انتقال تجربه، اطلاع رسانی در این خصوص انجام گیرد.

دکتر خدابنده بر جذب اعتبارات خارج از سازمان،دریافت اسناد مالکیت املاک، کنترل هزینه ها در جهت استفاده بهینه از منابع، سرعت بخشی به اجرای پروژه تبدیل سیم به کابل، پرورش پیمانکاران بومی و وصول مطالبات با همکاری تمامی واحدها تاکید کرد.

وی گفت: ضروری است مدیریت برق درگز کنترل تلفات غیر فنی بر مقابله با استخراج غیرقانونی رمزارزها، جمع آوری کنتورهای معیوب، مقابله با برق غیرمجاز و شماره برداری درست را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image