پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸
مدیر جدید دفتر حراست شرکت توزیع برق خراسان رضوی معرفی شد

“حسین هراتی نیا” طی مراسمی با حضور مدیر کل دفتر مرکزی حراست توانیر و سایر مسئولان به عنوان مدیر جدید دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مدیر سابق دفتر حراست این شرکت، مرحوم “سعید خاکساری” گفت: وی در دوران خدمتش همکاری بسیار خوبی در پیشبرد اهداف شرکت داشت.

محسن ذبیحی افزود: مهمترین وظیفه حراست یک سازمان، صیانت از سرمایه های آن بویژه سرمایه انسانی است تا بتوان بهترین بهره وری و نگهداشت را از این سرمایه ها داشت.

وی بیان کرد: سرمایه های اطلاعاتی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نسبت به گذشته حساس تر و ارزشمندتر شده است به طوری که هم اینک کل شبکه برق استان از طریق سیستم جی.آی.اس کاملا قابل دسترس بوده و حراست از آن در کنار نگهداشت سایر دارایی ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

مهندس ذبیحی جوان گرایی را یک مولفه ممتاز در شرکت توزیع برق خراسان رضوی برشمرد و گفت: لازم است حراست شرکت بستر لازم را برای حفاظت از امکانات و سامانه ها فراهم کرده و بسترهای لغزنده را با فرآیندگرایی، ایجاد شیوه نامه ها و مسیرهای ایجاد کار، کنترل و نظارت بر آن از پیش روی کارکنان حذف کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با تاکید بر جهاد تبیین در خصوص اقدامات انجام گرفته گفت: این شرکت در بسیاری از شاخصها پیشرفتهای خوبی داشته و تلاش کرده است کیفیت ارایه خدمات را به مشترکین افزایش دهد، با تبیین این اقدامات می توان روحیه نشاط را در جامعه ایجاد کرد.

مهندس ذبیحی اظهار امیدواری کرد، مدیر جدید حراست شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با پشتکار و علاقه و همراهی که با این مجموعه دارد، یاریگر شرکت باشد.



مدیر کل دفتر مرکزی حراست توانیر نیز در این مراس گفت: پس از گذر موفق از پیک تابستان، صنعت برق کشور با پیک زمستان در حوزه تولید، انتقال و توزیع مواجه شد که تلاش شبانه روزی کارکنان و مدیران منجر به رفع مشکلات و جاری بودن مستمر انرژی برق در سراسر کشور شده است.

مجتبی قربانی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم خاکساری و روحیه مردم داری او اظهار داشت: خط قرمز توانیر رضایتمندی مردم و خدمترسانی به آنان است و در این راستا باید سلامت اداری حفظ شود و بخش حراست نیز به وظایف حفاظت پرسنلی، فیزیکی، اسنادی و فناوری اطلاعات بدرستی عمل کند.

وی با اشاره به اینکه میانگین سنی کارکنان در حراست توانیر بین پنج تا هشت سال کاهش یافته، تاکید کرد: مدیر حراست سازمان باید پنج مولفه شامل “حریص نبودن به دنیا، راستگویی، اخلاق مداری، سرّنگهداری و تعامل گرایی را سرلوحه کار خود قرار دهد.



معاون اداره کل حراست خراسان رضوی نیز در این مراسم با بیان اینکه دشمن برای نشان دادن ناکارآمدی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند، گفت: صنعت برق کارنامه پرافتخاری در طول دوران انقلاب اسلامی دارد که دشمن نمی خواهد این اقدامات خوب به هیچ وجه بیان نشود.

ره جو اظهار داشت: اقدامات خوب هر سازمان در جهت خدمترسانی به مردم باید به خوبی تبیین شود و این مهم نیز سرلوحه کار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی قرار گیرد.

وی از مرحوم خاکساری به عنوان فردی اخلاق مدار و مدبر یاد کرد و گفت: ماموریت جدید همه حراستهای سازمانها در وهله نخست صیانت از سرمایه انسانی و در مرحله بعد صیانت از سرمایه های مادی و معنوی آن و حفظ اعتبار شرکت است.

معاون اداره کل حراست خراسان رضوی گفت: حراست وظیفه دارد رضایتمندی عمومی مردم و احیانا کاهش نارضایتی آنان را بررسی کند، مدیر حراست نیز باید مشاور امین و مطلوبی برای مدیر سازمان باشد و ارشاد و همراه سازی کارکنان را برای ارایه عملکرد مناسب در جهت جلب رضایتمندی مردم را سرلوحه کار قرار دهد.



معاون حفاظت پرسنلی دفتر مرکزی حراست توانیر نیز در مراسم گفت: توزیع نابرابر ثروت باعث نارضایتی مردم می شود لذا خط قرمز همه کارکنان سازمانها باید رضایت مندی مردم باشد، از سوی دیگر عدم شایسته سالاری در انتصابات هم نارضایتی کارکنان را در پی دارد که منجر بی انگیزگی آنان و مواجه سازمان با چالشهای متعدد می شود.

دانش افزود: چالشهایی که چنین سازمان با آن مواجه می شود، مجموعه را در خدمت رسانی به مردم دچار مشکل می کند و نارضایتی جامعه را به دنبال دارد لذا باید همواره منافع سازمانی مهمتر از منافع فردی در هر مجموعه باشد.

توشه جو، نماینده حراست مرکزی وزارت نیرو نیز در این نشست اخلاق مداری، رعایت عدالت و مساوات در بین کارکنان و تلاش برای جلب رضایتمندی مردم را از مواردی برشمرد که باید سرلوحه کار مدیر حراست باشد.

مدیر جدید دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز حضور مسئولان عالی رتبه حراست را در این مراسم مایه مباهات خود دانست و گفت: دفتر حراست شرکت به عنوان اصلی ترین رکن نظارتی، میراث ماندگار مدیران سختکوشی است که عمل به وظایف صیانتی خود در راستای حفظ ارزشها و تعامل با مردم را سرلوحه کارشان قرار داده بودند.



حسین هراتی نیا، کسب رتبه برتر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در جشنواره شهید رجایی استان در سه سال متوالی را نتیجه برگزاری کلاسهای آموزشی و شناسایی گلوگاه های فسادخیز ذکر و بیان کرد: این شرکت تنها دستگاه اجرایی است که به جای یک کمیته سلامت اداری، ۳۰ کمیته در ستاد و شهرستانها تابعه تشکیل داده که نتیجه آن داشتن کارکنانی پاکدست و درستکار است.

وی تشکیل کمیته “پیشگیری از سرقت” و کمیته “تبدیل سیم به کابل” را باعث ارتقای رتبه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در بین شرکتهای مشابه در کل کشور دانست و گفت: در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، راه اندازی مرکز پایش امنیت اطلاعات زمینه ساز حفاظت از داده های دیجیتالی شرکت شده است.

در پایان این مراسم حکم مدیر جدید دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق خراسان رضوی قرائت شد و از سوی مدیران عالی رتبه حاضر در مراسم به “حسین هراتی نیا” اعطا گردید.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ بهمن ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۶ بهمن ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

6 + 7 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image