پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷
مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی معرفی شد

علیرضا خدابنده، طی مراسمی با حضور ویدیو کنفرانسی مدیرعامل شرکت تولید و توزیع برق ایران (توانیر) و سایر مدیران دستگاه های تابعه وزارت نیرو در خراسان رضوی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق این استان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت توانیر در این مراسم با تاکید بر لزوم توجه به منابع انسانی در افزایش موفقیت‌های هر سازمان گفت: شرکتهای توزیع برق در خراسان رضوی همواره جزو شرکتهای پرافتخار توزیع در کشور بوده اند.

مصطفی رجبی مشهدی افزود: مهندس ذبیحی عملکرد درخشانی در زمان مدیریت خود در شرکت توزیع برق خراسان رضوی داشتند و شاخص‌ها را در بخشهای مختلف ارتقا دادند و کار نگهداشت این شاخصها را برای آقای خدابنده سخت می کند.

وی بیان کرد: با حضور مهندس ذبیحی در سمت معاون هماهنگی توزیع توانیر شاهد تحول در حوزه توزیع کشور خواهیم بود.

مدیرعامل توانیر با بیان اینکه سالانه چهار هزار مگاوات به مصرف برق در کشور افزوده می شود، گفت: تا زمان اوج بار در سال آینده فرصتی نمانده است و دست‌اندرکاران از هم اکنون باید خود را از هم اکنون برای مدیریت اوج بار آماده کنند.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر و مدیرعامل سابق شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: در پنج سال گذشته که مدیریت این شرکت را برعهده داشتم، با همت نیروی انسانی زبده و متخصص این شرکت به موفقیت‌های زیادی در بخشهای مختلف دست یافتیم.

مهندس محسن ذبیحی، بزرگترین موفقیت شرکت توزیع برق خراسان رضوی در بین شاخص‌های مختلف را کاهش متوسط میزان خاموشی مشترک برق این استان از ۱۰۸ دقیقه در سال ۱۳۹۸ به ۸۰ دقیقه در سال ۱۴۰۲ ذکر کرد.

وی گفت: شرکت توزیع برق خراسان رضوی طی پنج سال گذشته به رشد چهار برابری در زیرساختها و رشد پنج برابری در داده های مختلف دست یافته و پهنای باند در مدیریت‌های برق شهرستانهای این استان ۱۰ برابر شده است.

مهندس ذبیحی به تشریح دستاوردهای شرکت توزیع برق خراسان رضوی در پروژه های عمرانی، هوشمندسازی، نرم افزارها، رویت پذیری و توسعه شبکه و صرفه جویی در هزینه ها و همچنین ارتقای شاخص های نیروی انسانی پرداخت و این توفیقات را مرهون همدلی و همراهی همه عوامل، پیمانکاران و مدیران این شرکت دانست.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای توزیع برق خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مهندس ذبیحی فردی توانمند، خلاق و تحول گرا است که در این شرایط سخت به دلیل عشقی که به خدمت دارند مسئولیت معاونت هماهنگی توزیع توانیر را برعهده گرفته است.

علی سعیدی افزود: لازم است مدیران صنعت برق از علوم انسانی و توجه به تربیت نیروی انسانی غافل نشوند.

مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم از اعتماد مدیران شرکت توانیر برای این انتصاب قدردانی کرد و گفت: اگر این شرکت توفیقاتی داشته به جهت آن بوده که از زیرساخت و بنیه و تفکر مدیریتی متعالی برخوردار بوده است.

دکتر علیرضا خدابنده افزود: خوشحالیم از اینکه مهندس ذبیحی را در یکی از ارکان صنعت برق و به عنوان یکی از معماران آن خواهیم داشت.

وی توسعه تاب آوری شبکه برق در تداوم برنامه های گذشته، ارتقای زیرساختهای ارتباطی و مخابراتی، تکمیل پروژه ها در بخش سامانه های نرم افزاری، توسعه ارتباطات مردمی و بازدیدهای میدانی را از اولویتهای کاری خود در شرکت توزیع برق خراسان رضوی ذکر کرد.


در پایان این مراسم با اهدای لوحی از خدمات پنج ساله مهندس ذبیحی، مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

20 + سیزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image