پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۱۴
مسابقات شطرنج کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد

رئیس اداره درمان و رفاه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مرحله منطقه ای رقابتهای شطرنج ویژه کارکنان مرد این شرکت با محوریت مدیریتهای برق شهرستانها در روز پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، شیرین دانایی افزود: برگزاری این دوره از رقابتها با توجه به مصوبه هیات ورزش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در خصوص برگزاری مسابقات شطرنج در ۶ منطقه به میزبانی مدیریتهای برق شهرستانهای سبزوار، کاشمر، تربت حیدریه، مشهد، قوچان و تربت جام انجام گرفت.

وی بیان کرد: ۳۶ نفر از کارکنان مرد مدیریتهای ۲۹ گانه شهرستانها و ۲ اداره برق تابعه در خراسان رضوی در این مسابقات به رقابت پرداختند و از هر منطقه ۲ نفر برتر که حریفان خود را شکست داده بودند به مرحله استانی این رقابتها راه پیدا کردند.

دانایی اضافه کرد: مسابقات شطرنج مزبور مطابق با ضوابط فدراسیون شطرنج ایران برگزار شد و زمان هر بازیکن برای بازی ۲۰ دقیقه با ۳۰ ثانیه پاداش برای هر حرکت بود.

رئیس اداره درمان و رفاه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مرحله استانی مسابقات شطرنج این شرکت در آذرماه جاری در محل ستاد برگزار می شود و برندگان آن به عنوان نماینده استان در رقابتهای کشوری شرکت توانیر حضور می یابند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

19 − نه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image