پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵
مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای در خراسان رضوی آغاز شد

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مسابقات مهارت لوازم اندازه گیری منطقه ای به میزبانی پنج منطقه از مناطق زیرپوشش این شرکت در استان در حوزه “نصب کنتور تکفاز” آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی، محمدحسین مقدسان افزود: مدیریتهای برق شهرستانهای تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، قوچان، تربت جام میزبان برگزاری این دوره از مسابقات هستند که نخستین روز از این رقابتها در تربت حیدریه برگزار شد.

مدیر دفتر آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این دوره از مسابقات با هدف ارزیابی سیمبانان در بخشهای دانشی، مهارتی، روانشناختی و جسمانی انجام می گیرد و از آنان آزمون کتبی نیز گرفته می شود.

مقدسان اضافه کرد: نمایندگان دفاتر بازرسی، ایمنی، آموزش و روابط عمومی در این دوره از مسابقات حضور داشته و داوری این مسابقات را برعهده دارند.

وی بیان کرد: برگزاری نخستین روز از این مسابقات به میزبانی مدیریت برق تربت حیدریه با حضور هفت گروه از سیمبانان شهرستانهای مه ولات، رشتخوار، تربت حیدریه (۲ گروه)، زاوه و گناباد انجام گرفت که گروه دوم مدیریت برق تربت حیدریه بیشترین امتیاز را کسب کرد.

به گفته مقدسان، هر گروه از شهرستانهای خراسان رضوی شامل ۲ سیمبان است که در مجموع مهارت سیمبان های مدیریتهای برق استان در نصب کنتورهای تکفاز در این مسابقه ارزیابی می شود.

وی با قدردانی از حمایت های مدیر عامل و معاونان شرکت توزیع برق خراسان رضوی و همچنین میزبانی مدیریت برق تربت حیدریه گفت: برگزاری مسابقه مهارت لوازم اندازه گیری در سایر مناطق نیز انجام می گیرد و تا ۱۷ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

2 + هشت =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image