پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
مصرف برق مشترکین خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ افزایش یافت

مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: میزان مصرف برق مشترکین در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن به میزان ۱۳۶ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۲۸۴ کیلووات ساعت افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی، مهدی شفیعی زاده افزود: میزان مصرف برق مشترکین در سال ۱۴۰۱ به میزان هشت میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۱۴ هزار و ۷۱۶ کیلووات ساعت بوده که در سال ۱۴۰۲ به هشت میلیارد و ۲۳۴ میلیون کیلووات ساعت رسید.

وی بیان کرد: این مصارف شامل بخشهای خانگی، عمومی، کشاورزی و صنعتی و سایر مصارف می شود که بخش کشاورزی با سه میلیارد و ۶۲۷ میلیون کیلووات ساعت معادل ۴۴ درصد از کل، بیشترین مصرف برق را به خود اختصاص داده است.

مدیر دفتر نظارت فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسات رضوی گفت: پارسال ۱۳ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال ارزش انرژی مصرف شده توسط مشترکین برق خراسان رضوی بوده است.

شفیعی زاده شمار مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ را یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۴۰۵ مشترک ذکر کرد و گفت: از این تعداد ۸۳.۳۳ درصد مشترکین خانگی، ۲.۸۹ درصد مشترکین عمومی، ۱.۴۶ درصد مشترکین کشاورزی، ۵۹ صدم درصد مشترکین صنعتی و ۱۰.۹۳ درصد مشترکین سایر مصارف هستند.

وی به افزایش مشترکین برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اشاره و بیان کرد: تعداد مشترکین در سال ۱۴۰۱ به میزان یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۵۲۴ مشترک بود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سه × 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image