پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
معاینات ادواری کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی انجام شد

رئیس اداره رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: معاینات ادواری کارکنان امانی و پیمانی شرکت در حوزه ستادی و سی مدیریت برق تابعه در شهرستانها در تابستان سال جاری انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی، شیرین دانایی افزود: با توجه به دستورالعمل سنجش سلامت کارکنان وزارت نیرو و الزامات سیستم مدیریت HSE، هر ساله معاینات ادواری کارکنان در چند مرحله شامل انجام آزمایشهای خون، معاینات تخصصی بانوان، تشکیل پرونده و ویزیت پزشک طب کار انجام می شود.

وی اظهار داشت: امسال پس از تصویب اجرای معاینات در کمیته رفاه شرکت توزیع برق خراسان رضوی مقرر شد در مرحله نخست تیپ آزمایشات تعریف شده خون در ۲ سطح عمومی و تخصصی در ۲ گروه سنی زیر چهل سال و بالای چهل سال براساس مقتضیات سنی کارکنان انجام شود و از گزارشهای لازم یک نسخه به هر یک از کارکنان و یک نسخه در پرونده پزشکی آنان از مراکز درمانی درج شود.

رئیس اداره رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: امسال با توجه به هماهنگیهای به عمل آمده با مرکز طب کار پارسیان، نرم افزارmadical به عنوان مرجع مستند و جامع پزشکی برای ثبت اطلاعات کارکنان در قسمت بالینی و تکمیلی در اختیار مسئولان پرسنلی شهرستانها قرار گرفت.

دانایی ادامه داد: مقرر است اطلاعات کارکنان در این بانک اطلاعاتی ثبت شود تا بعدها بتوان گزارش تحلیلی و مقایسه ای از روند سلامت کارکنان و شناسایی افرادی که دارای بیماریهای خاص هستند به منظور پیگیری درمان آنان دریافت کرد.

وی بیان کرد: در مرحله سوم و پس از تشکیل پرونده کارکنان و ویزیت پزشک طب کار، پیگیر بررسی سلامت کارکنان و ارایه توصیه های بهبود جهت تکمیل فرایند درمان آنان خواهیم بود.

رئیس اداره رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد تا پایان مهرماه آینده، فرآیند معاینات ادواری به پایان رسد و بتوان در آبانماه امسال شاهد گزارش تحلیلی معاینات ادواری کل شرکت برای ارایه به مدیران ارشد باشیم و در ادامه بتوانیم پیگیریهای اثربخش درمان کارکنان را آغاز کنیم.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image