پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵
انتصابات جدید در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی معاون جدید هماهنگی برق و جایگزینان مدیران بازنشسته بخشهای مختلف این شرکت را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی، در مراسمی با حضور مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران و همکاران حوزه ستادی، پس از تجلیل از زحمات و تلاش های دکتر کوثری، مهندس “سید مجید اسفراینی”، مهندس اسکافی و مهندس “حمید سروش مهر” که به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند، حکم سرپرستی و ابلاغ مدیران جدید به آنان اعطا شد.

در انتصابات جدید، “سعید شریفی” با حفظ سمت به عنوان معاون هماهنگی برق غرب، مهندس لنگری به عنوان مجری کاهش تلفات، مهندس “احسان سیاح زاده” به عنوان مدیر دفتر کنترل کیفی کالا و تجهیزات شبکه و مهندس “مجتبی حامدی پارسا” به عنوان سرپرست گروه بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی معرفی شدند.

همچنین با حفظ سمت، مهندس لنگری مسئولیت کنترل پذیری لوازم اندازه‌گیری مشترکین و مهندس “مسعود نژاد عبدالله” مسئولیت مرکز پایش فهام شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را پذیرفت.

سرکار خانم دارکوتی نیز به عنوان رئیس اداره برون سپاری و نظارت بر پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ابلاغ قطعی دریافت کرد.

در ابتدای این جلسه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از زحمات و تلاش های همکاران قدردانی و برای مدیران جدید آرزوی توفیق کرد.

دکتر “علیرضا خدابنده” با تاکید بر به سرانجام رسیدن کارها و پروژه ها در پایان سال، ضرورت تلاش بی وقفه و باانگیزه را یادآور شد.

وی تاکید کرد: در دوران مدیریت جدید شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، تغییرات مدیریتی صرفا بنا به ضرورت بازنشستگی یا جابجایی مدیران انجام خواهد گرفت و تغییر دیگری در بدنه مدیریتی شرکت نخواهیم داشت.

شایان ذکر است در ادامه این نشست هر یک از مدیران سخنان کوتاهی در خصوص وظایف محوله ایراد و مدیران بازنشسته نیز از تجربیات کاری خود بیاناتی داشتند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

ده − 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image