پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰
مقاله شرکت توزیع برق خراسان رضوی عنوان برتر کنفرانس بین المللی زنجان را بدست آورد

مقاله ارائه شده توسط مهندس «ناصر نایب» مجری مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی عنوان «مقاله برتر» بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه های توزیع برق کشور را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی، مقاله مزبور با عنوان «تحلیل نتایج ارزیابی شرکتهای توزیع نیروی برق در زمینه مدیریت دارایی های فیزیکی با هدف یافتن بهره ورترین راهکارها در استقرار این سیستم» در بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی توزیع نیروی برق کشور ارایه شده بود.

این مقاله ضمن پذیرفته شدن به صورت ارائه شفاهی در کنفرانس بین المللی توزیع نیروی برق، به صورت حضوری نیز در سالن «استاد روزبه» دانشگاه زنجان ارایه شد که با استقبال جمع کثیری از علاقمندان مواجه گردید.

این مقاله که بر اساس نتایج ارزیابی شرکت های توزیع برق و همچنین مستندات موجود بر اساس اسناد ابلاغی تهیه شده است، نشان می دهد که پروژه مدیریت کار از اهمیت بسیار بالایی برای اجرا در شرکتهای توزیع نیروی برق برخوردار است.

همچنین حجم بسیار بالای دستورکارهای قابل اجرا در قالب فرآیند مدیریت کار، نیاز به مکانیزه کردن این فرآیند را با استفاده از نرم افزار نگهداری و تعمیرات نشان می دهد لذا بر اساس نتایج این مقاله “مدیریت کار مکانیزه” بالاترین اولویت شرکت های توزیع نیروی برق است.

مدیریت کار بر این موضوع تمرکز دارد که در تلاش برای رسیدن به اهداف سازمانی بیشترین کارایی را از منابع انسانی بدست آورد، در همین راستا دو بعد مهم مدیریت کار، برنامه ریزی و زمانبندی است.

برنامه‌ریزی و زمانبندی مؤثر، تأثیر زیادی بر افزایش مقدار کاری دارد که ارزش افزوده تولید می‏کند، به این منظور تمرکز شرکتهای توزیع نیروی برق بر روی موضوع مدیریت کار می تواند بیشترین ارزش افزوده و جهش را در راستای استقرار سیستم مدیریت دارایی های فیزیکی برای این شرکتها ایجاد نماید.

 شایان ذکر است سایر نویسندگان این مقاله دکتر «مسعود صادقی خمامی» و مهندس «فریدون خودنیا» بودند.

بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی توزیع نیروی برق روزهای ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق زنجان در دانشگاه زنجان برگزار شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

16 − سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image