پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
مقدمات مدیریت دانش در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی فراهم شد

مقدمات مدیریت دانش با برگزاری هفت نشست علمی و تخصصی با تمرکز بر ایجاد اتاق فکر، حفظ و مستندسازی تجربیات علمی و عملی کارکنان و به اشتراک گذاری دانش تولید شده در شرکت با هدف رشد و بهره وری و کارایی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این باره گفت: هفتمین و آخرین نشست تخصصی مدیریت دانش در دی ماه با هدف مستندسازی تجربیات و دانش علمی و عملی موجود در شرکت با حضور کارکنان منتخب از معاونتهای “مهندسی و نظارت”، “بهره‌برداری و دیسپاچینگ”، “فروش و خدمات مشترکین”، “هماهنگی غرب و شرق” و “برنامه‌ ریزی و فناوری اطلاعات ” در محل این شرکت برگزار شد.

تقی وحیدی افزود: از حوزه‌های باقیمانده و زیرمجموعه معاونتهای مزبور در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به ویژه دفاتر “نظارت بر بهره‌برداری”، “فنی و مهندسی”، “فاوا”، “GIS”، “طرحهای عمرانی” و نماینده معاونتهای هماهنگی این شرکت نیز برای حضور در نشست علمی و تخصصی مزبور دعوت به عمل آمد.

در ادامه، معاون برنامه‌ ریزی و فناوری اطلاعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست به شرح موضوعاتی از جمله ضرورت تهیه مقالات حاصل از تجارب علمی و عملی همکاران، نگارش و ترجمه کتابهای علمی، تداوم اجرای برنامه سه‌شنبه های دانشی و سایر فعالیتهای تحقیقاتی پرداخت.

وحید باغیشنی گفت: با توجه به تکلیف وزارت نیرو و شرکت توانیر مبنی بر الزام شرکتهای توزیع به تشکیل اتاق فکر و بهره‌گیری از ظرفیتهای کارکنان و همچنین مستندسازی تجربیات و یافته‌های جدید علمی، نسبت به برگزاری چنین نشستهایی اقدام شد که در این راستا نشستهای مشابهی در آینده در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

سپس مدعوین به موضوعاتی همچون نیاز به دسترسی به منابع جدید برای رفرنس دهی به مقالات، لزوم حمایت از تهیه کتاب‌های علمی برای ترجمه، نیاز به یادگیری زبان انگلیسی برای تهیه مقالات علمی، ضرورت تعیین اولویت‌های مسئله محور و حل مسائل شرکت با رویکرد خلاقانه، لزوم توسعه ارتباطات محیطی به ویژه با واحدهای R&D و NGO های فعال، ضرورت برگزاری تور تعالی، و لزوم استفاده از نخبگان در کمیته‌های تخصصی اشاره کرده که معاونت محترم برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات پاسخهای مبسوطی در خصوص این موضوعات ارائه دادند.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست به ارائه مطالبی در ارتباط با مقولات مستند سازی و تهیه مقالات پرداخت.

وحیدی اظهار امیدواری کرد که نشستهای مشابه در سطح شرکت تداوم داشته و در آینده نزدیک، شاهد رونق بیش از پیش فعالیت‌های علمی و پژوهشی و استخراج مقالات و کتاب‌های کاربردی از یافته‌های علمی و تجربیات عملی همکاران در مجموعه شرکت باشیم.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۷ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو × 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image