پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
موانع بازدیدهای اولیه سامانه های خورشیدی بررسی شد

موانع بازدیدهای اولیه سامانه های خورشیدی برای احرای طرح کرامت خورشید در محدوده عملیاتی شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی طی نشستی در حوزه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با حضور همکاران مربوطه بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست مهندس “احمد اسدی” معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، “مهدی مرزبانی” مدیر و کارشناسان دفتر بازار برق شرکت توزیع برق خراسان رضوی و مدیران و کارشناسان برق شهرستانهای استان حضور داشتند.

در ابتدا مهندس اسدی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی مواردی را در باب اهمیت احداث نیروگاه های خورشیدی برای خانوارهای تحت حمایت نهادهای بهزیستی و کمیته امداد امام ره و نحوه نظارت و برنامه ریزی برای آغاز طرح کزامت خوردشید در استان را عنوان کرد.

مهندس مرزبانی، مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست مواردی از جمله تسریع در بازدیدهای متقاضیان در نواحی تقسیم بندی شده ،‌ هماهنگی دستاندرکاران با یکدیگر، تماس با دفتر بازار برق در صورت مواجهه با ابهام، استفاده از نیروهای ارگانهای حمایتی و کمکهای فرمانداریها در هنگام بازدید از نیروگاه های خورشیدی و بررسی محاسبه ضریب نفوذ در بازدیدها را پیشنهاد داد.

در پایان این نشست انجام مواردی از جمله هماهنگی با سازمانهای حمایتی در جهت توجیه متقاضیان از مزایا و شرایط پیشنیاز طرح، محاسبه و دقت نظر بیشتر در محاسبه ضریب نفوذ و جلوگیری از بروز تخطی از حد استاندارد. سرعت بخشیدن به انجام بازدیدهای اولیه و نهایی کردن لیست بازدید از متقاضیان، تدوین زمان بندی بازدیدهای اولیه و هماهنگ نمودن ان در شهرستانها، معرفی رابطین بازار برق به صورت مقیم و به مدت حداقل سه سال ثابت در شهرستانها، برنامه ریزی برای برگزاری دوره آموزشی سطح مقدماتی برای رابطین بازار برق منصوبه جدید به تصویب رسید.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو + چهارده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image