پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
موفقیتهای متوالی شرکت توزیع برق خراسان رضوی نتیجه کار گروهی کارکنان است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: کسب رتبه نخست این شرکت برای سومین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی استان نتیجه تلاش گروهی است که همه مدیران و کارکنان پیمانی، امانی و پیمانکاران در حصول آن نقش داشته اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهندس محسن ذبیحی در نشست هماهنگی مدیران این شرکت در نیشابور با اشاره به برنامه استراتژیک شرکت، آن را برنامه ای با چارچوب کامل در قالب اهداف و مسیرها و نتایج مشخص ذکر و بیان کرد: شما با این برنامه مسیر کسب موفقیت را می دانید و طعم آن را چشیده اید، شخصیت، منزلت و غرور سازمانی در وجود شما متبلور شده و براحتی از این جایگاه عقب نشینی نخواهید کرد، از سوی دیگر نیروی انسانی این شرکت افرادی باتجربه و در عین حال جوان هستند که ظرفیت خوبی برای مجموعه به شمار می روند، لذا انتظار کسب موفقیت های بیشتر را از آن داریم.

وی به موضوع فرهنگ سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: ترویج و تبیین این موضوع از سال گذشته در این شرکت آغاز شده، اما فرهنگ مقوله ای است که تحقق و ترویج آن زمان بر و نیازمند تکرار و مشارکت افراد است و البته بار اصلی این تغییر نیز بر دوش مدیران این مجموعه بوده ، زیرا آنان باید تغییر را از خود شروع کرده و به کل مجموعه تسری دهند.

مهندس ذبیحی توجه به فرهنگ سازمانی را در قالب احترام به کارکنان، نقش پدرانه و محوری مدیر و ارجحیت دادن روابط انسانی بر روابط کاری در مجموعه، ایجاد صمیمت و همدلی بین کارکنان و به رسمیت شناختن همه آنان با هر نوع قرارداد یا پیمان کاری، انجام کار گروهی و در نظر گرفتن همکاران به عنوان اعضای خانواده، اجتناب مدیران از برخوردهای دوگانه با همکاران دانست و گفت: شرایط شرکت در حوزه نیروی انسانی اعم از نیروهای پیمانی یا شرکت های پیمانی بهتر از سال گذشته است ، اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به محدودیت های موجود در منابع مالی، لزوم داشتن برنامه برای تامین منابع، شتاب دهی به برنامه ریزی برای تدوین بودجه سال آینده را مورد تاکید قرار داد.

مهندس ذبیحی در ادامه با اشاره به تغییر برخی از مولفه های ارزیابی دستگاه های اجرایی برای جشنواره سال آینده شهید رجایی استان و لزوم برنامه ریزی برای این مهم، تلاش بیشتر برای وصول مطالبات، برنامه ریزی برای جذب به موقع اعتبارات در حوزه طرحها و پروژه های اجرایی را مورد تاکید قرار داد.

وی طرح بزرگ تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار را در زمره طرحهای اولویت دار شرکت توزیع برق خراسان رضوی دانست و گفت: هر چقدر سرعت و شتاب بیشتری به اجرای این طرح در سطح شهرستانها داده شود، شرکت از محل سرقت های احتمالی سیم های مسی خسارت کمتری متحمل می شود، لذا باید همت همه مدیران اجرای این طرح در شهرستان ها باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی هوشمندسازی لوازم اندازه گیری و کنترل پذیری آن را از دیگر موضوعات اولویت دار شرکت برشمرد و افزود: خوشبختانه امسال با برنامه ریزی انجام گرفته و بهره گیری از توان همه بخش های اجرایی تقریبا پیک تابستان را با کمترین چالش پشت سر گذاشتیم و باید شرایط به گونه ای فراهم شود که پیک بار تابستان سال آینده بهتر مدیریت شود .

مهندس ذبیحی با بیان اینکه طی یکسال گذشته هیچ حادثه جدی برای کارکنان بخش اجرایی رخ نداده است، افزود: با این حال همواره باید مدیریت HSE و توجه به مقوله های ایمنی و سلامت مورد توجه قرار گیرد .

شایان ذکر است پیش از سخنان مهندس ذبیحی ، مدیر دفتر توسعه و تحول اداری گزارش مختصری از روند اجرای ارزیابی دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی و نمرات کسب کسب شده در بخش های عمومی و اختصاصی ارایه کرد و به دنبال آن تعدادی از همکاران که بیشترین نقش در تهیه و جمع آوری مستندات و کسب رتبه اول داشتند و همچنین سه مدیریت برتر در RCA CUP مورد تقدیر قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دوازده − 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image