پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵
نحوه امتیازدهی رضایتمندی و افکارسنجی مدیریت برق شهرستانها بررسی شد

نخستین نشست از سری نشستهای افکارسنجی و دیدگاه کاوی در سال ۱۴۰۳ با رویکرد بهبود و توسعه این نظام در شرکت توزیع برق خراسان رضوی به نحوه امتیازدهی رضایتمندی و افکارسنجی مدیریت برق شهرستانها اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی، برگزاری این نشست با حضور مدیر دفتر روابط عمومی و مشاور افکارسنجی و دیدگاه کاوی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد.

مسئولان در این نشست ضمن بررسی وضعیت کلی پروژه افکارسنجی و اقدامات اخیر، به سیستم امتیازدهی و نحوه تعیین امتیاز مدیریت برق شهرستان با توجه به افزایش اهمیت این مقوله در شاخص های دوره ای و ارزشیابی مدیریت های برق شهرستانها پرداختند.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: شکل کلی امتیازدهی و امتیازات شهرستانها در زمینه اقدامات روابط عمومی و افکارسنجی از بررسی زیر شاخصها استخراج می شود.

«سید مجید آزیز» این زیر شاخصها را شامل عدد رضایتمندی از خدمات فروش و پس از فروش مشترکین ، عدد رضایتمندی از خدمات بهره برداری و رفع خاموشی، عدد رضایتمندی از فرم های نظرسنجی ارباب رجوع و میز خدمت و کیفیت پاسخگویی شهرستانها ذکر کرد

وی گفت: دو شاخص اول هر کدام از بررسی میزان شکایات درج شده در سامانه سنام (مشترکینی که پیامک نظرسنجی منفی ارسال کرده اند) به علاوه تعداد مکفی جامعه آماری تصادفی از مشترکینی که دریافت خدمت داشته اند اما پیامکی ارسال نکرده اند ، بدست می آید .

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: شاخص سوم نمره برآیند نظر سنجی فرم های ارباب رجوع و میز خدمت است که مدیریت برق شهرستان هر دوره را در قالب اکسل ارسال می نماید.

وی ادامه داد: همچنین کیفیت پاسخگویی نیز از بررسی سه عامل سرعت کیفیت و میزان حضور در شبکه های اجتماعی محاسبه می شود و در نهایت نمره نهایی شهرستان محاسبه می گردد.

در انتهای این نشست، «سیدعلی حیدری» کارشناس افکارسنجی و دیدگاه کاوی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز پیشنهاداتی در راستای توسعه ، بهبود و ارتقا نظام افکارسنجی ارایه کرد.


اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image