پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
نخستین محصول شبکه توزیع خراسان رضوی با پوشش نانو تولید شد

مدیر دفتر فنی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برای نخستین بار در کشور، این شرکت موفق به تولید محصولی با پوشش نانو در قالب قطعات فلزی شبکه توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، هادی انبیایی افزود: پس از بررسی های علمی، فنی و مطالعات انجام گرفته، برای نخستین بار در سطح کشور برخی قطعات فلزی شبکه توزیع به جای گالوانیزه با فناوری نانو در شرکت پوشش داده شد و مراحل آزمایشی خود را با موفقیت پشت سر گذاشت.

وی اضافه کرد: با توجه به این که این محصول در آزمایشگاه معتبر پارک علم و فناوری آزمایشهای فنی متعدد مربوطه قرار گرفته و تمامی آزمایشها با موفقیت گذرانده شده است از این رو با هدف توانمندسازی زنجیره تامین، آمادگی انتقال فناوری به سازندگان برای تغییر خط تولید و جایگزینی پوشش نانو به جای گالوانیزه وجود دارد.

مدیر دفتر مهندسی و اطلاعات شبکه توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این راستا در گام نخست چند قطعه از کالاهای شبکه انتخاب شده و ۱۰۰ درصد خریدهای بعدی این قطعات از نوع پوشش نانو خواهد بود.

انبیایی افزود: با توجه به جایگاه ممتاز جهانی کشورمان در حوزه نانو، این دستاورد که خیز بلند شرکت توزیع برق خراسان رضوی برای حرکت در مرز دانش و فناوری جهانی است باعث تحول اساسی در کیفیت قطعات مصرفی شبکه های توزیع برق شده و موجب تسری آن به تمامی شرکتهای توزیع و برق های منطقه ای خواهد شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۸ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شانزده − 15 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image