پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
نخستین نیروگاه خورشیدی حوزه صنایع کشور در گناباد وارد مدار شد

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نخستین نیروگاه خورشیدی ۲۰۰ کیلوواتی حوزه صنایع کشور با نرخهای خرید تضمینی جدید در حوزه عملیاتی شرکت امروز در گناباد وارد مدار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهدی مرزبانی با اشاره به وجود هزار و ۷۵ نیروگاه خورشیدی انشعابی در خراسان رضوی افزود: این نیروگاه بخشی از برق مورد نیاز شبکه شهرک صنعتی گناباد را تامین می کند.

وی به موفقیتهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در حوزه نیروگاه خورشیدی اشاره و بیان کرد: تاکنون شرکت توزیع برق خراسان رضوی در تمام ارزیابی های سطح کشور در زمینه استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر توانسته است در صدر جدول قرار گیرد و در این راستا در هفته جاری توانست لوح “چرخ زرین” در حوزه سامانه های خورشیدی صنایع را در دومین همایش “توسعه انرژیهای تجدیدپذیر در صنایع کشور” به دست آورد.

مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: طی ۲ سال اخیر در این شرکت تاکید ویژه ای بر استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و توسعه نیروگاه های خورشیدی شده که با کادر سازی انجام شده، موفقیت های مزبور به دست آمده است.

مرزبانی افزود: در این راستا شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با دانشگاهها قرارداد منعقد و چند نخبه دانشگاهی را جذب کرده است که با توسعه فعالیتهای خود در زمینه انرژی های تجدیدپذیر در صدر جدول ارزیابی شرکتهای توزیع در این بخش قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: یکی از بهترین فعالیتهای انجام شده شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ، تدوین دستورالعمل هایی در این زمینه بود که از طرف ساتبا (سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق )و توانیر به تمام شرکتهای توزیع برق و برق منطقه ای در کشور ارسال شد.

 

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

20 − 8 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image