پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
نرم افزار سابات برای اعضای کمیته عالی تلفات توانیر تشریح شد

نرم افزار «سابات» شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در نشست کارگروه افزایش دقت و تفکیک‌ پذیری کمیته عالی تلفات شرکت توانیر ارایه شد.

به گزارش روابط عمومی، نشست مجازی این کمیته با حضور دو نفر از مدیران دفتر کاهش تلفات توانیر و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکتهای توزیع نیروی برق سراسر کشور به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.

«احمد اسدی» معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست توضیحاتی در رابطه با اهمیت نرم افزار «سابات» بیان کرد.

«مهدی مرزبانی» مدیر دفتر بازار برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و مهندس «رضا نژادسلیمانی» کارشناس این دفتر در این نشست به ارائه توضیحاتی در خصوص امکانات و قابلیت‌های نرم افزار «سابات» پرداختند.

مهندس مرزبانی با اشاره به اقدامات انجام شده طی سه سال اخیر در راستای توسعه و بهبود قابلیت‌های سامانه «سابات» گفت: این سامانه که با تلاش همکاران این دفتر طی سه سال اخیر توسعه و به بهره‌برداری رسیده است، در حال حاضر مورد استفاده بسیاری از دفاتر و واحدهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از جمله دفتر کاهش تلفات، امور دیسپاچینگ و فوریت‌های برق، دفتر برنامه‌ریزی و بودجه، مرکز سمپات، دفتر مدیریت مصرف، کارگروه کیفیت توان، مجری طرح سیما و چاوش، مدیران و بهره‌ برداران مدیریت‌های برق شهرستان‌ های استان قرار گرفته و رضایت این واحدها را جلب کرده است.

مهندس نژادسلیمانی نیز ضمن اشاره به قابلیت‌های این سامانه، توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای محاسبه و تفکیک تلفات انرژی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این سامانه و چالش‌های آن ارائه کرد.

در پایان این نشست نیز حاضرین از سایر شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور به طرح پرسش و پاسخ پیرامون سامانه «سابات» پرداختند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۴ تیر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۴ تیر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

18 + پانزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image