پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
نرم افزار وب پم تاییدیه توانیر را در زمینه نرم افزارهای نگهداری و تعمیرات کسب کرد

مجری طرح دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: سامانه مدیریت دارایی های فیزیکی (وب پم) این شرکت که به عنوان نخستین نرم افزار مدیریت دارایی های فیزیکی شناخته می شود، تاییدیه توانیر را در زمینه نرم افزارهای نگهداری و تعمیرات کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی، «ناصر نایب» در این باره گفت: این نرم افزار از سال ۱۳۹۸ در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی مستقر شده و توانسته است در سال ۱۳۹۹ گواهی تایید فنی نرم افزار را از وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات و در سال ۱۴۰۰ گواهینامه ثبت نرم افزار را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دست آورد.

وی اظهار داشت: هدف اصلی این سامانه، پیاده سازی بستر مناسبی جهت انجام کار بدون عیب از طریق افزایش اثربخشی و کارایی و در نتیجه حذف اتلاف های ناشی از انجام کار است.

نایب، افزایش بهره وری نیروی کار، کاهش خاموشی و تلفات انرژی در شبکه، افزایش عمر مفید تجهیزات، کنترل موجودی، سفارشهای خرید بلندمدت، افزایش کیفیت نگهداشت، تصمیم گیری براساس اطلاعات و شواهد، افزایش اثربخشی قراردادهای خدمات، استانداردسازی فرآیند تبادل داده ها در بین بخشهای مرتبط با یکدیگر، مدیریت اطلاعات دارایی ها و تجهیزات، کدگذاری دارایی های فیزیکی، مدیریت عملکرد را دیگر از مزایای استفاده از نرم افزار “وب پم” در سازمانها برشمرد.

مجری طرح دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: هم اکنون با گذشت بیش از چهار سال از استقرار نرم افزار در شرکت، بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دارایی فیزیکی در این نرم افزار مدیریت می شود و بیش از هزار و ۸۰۰ کاربر در این نرم افزار که بر اساس سند نظام نامه مدیریت دارایی های فیزیکی و سند الزامات نرم افزارهای مدیریت دارایی های فیزیکی پیاده سازی شده است، مشغول فعالیت هستند.

مهندس نایب ادامه داد: تاییدیه نرم افزار “وب پم” پنجم تیرماه امسال توسط کمیته راهبری بهره برداری شرکت توانیر صادر و این تاییدیه در تاریخ هفتم مردادماه سال جاری با امضای مدیر کل دفتر مهندسی و راهبری شرکت توانیر به تمامی شرکتهای توزیع نیروی برق سراسر کشور ابلاغ شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

18 + 8 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image