پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۲۸
نشست آموزشی فرآیند جدید فروش انشعاب برق در مه ولات برگزار شد

نشست آموزشی بررسی و تجزیه و تحلیل فرآیند جدید فروش انشعاب برق در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به میزبانی شهرستان مه ولات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، برگزاری این نشست آموزشی با حضور مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین، مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات، کارشناسان دفتر نظارت بر خدمات مشترکین و کارکنان حوزه مشترکین شهرستان های مه ولات، تربت حیدریه، رشتخوار، زاوه، بردسکن ، کاشمر و خلیل آباد به عنوان نخستین نشست برای اولین گروه شهرستانها در خصوص آموزش فروش انشعاب انجام شد.

تشریح نکات مربوط به تنظیم قرارداد و کمسیون مصارف سنگین، بخشنامه های اخیر شرکت توانیر پیرامون انشعابات برق، کدهای تعرفه و ادارات، فرآیند جدید فروش و تغییرات آن در سامانه ناب پلاس از موارد مطرح شده توسط کارشناسان و مدیران در این نشست بود که در پایان به سوالات و ابهامات مدعوین پاسخ داده شد.

شایان ذکر است، نشست آموزشی پیرامون «فرآیند فروش جدید انشعاب و فروش مستقیم لوازم اندازه گیری» برای روسای امور مشترکین و سایر کارکنان این حوزه در شهرستانها به صورت منطقه ای برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

10 − 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image