پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
نشست مدیریت توأمان آب و برق خراسان رضوی برگزار شد

نشست مدیریت توامان آب و برق خراسان رضوی با حضور مدیران عامل شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی، شرکت توزیع برق مشهد، شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی و معاونین و کارشناسان شرکتهای مزبور، به میزبانی شرکت آب منطقه ای استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست گفت: با توجه به اینکه عمده مصارف برق در استان خراسان رضوی به بخش کشاورزی اختصاص دارد و با شرایط ویژه ای در خصوص ناترازی انرژی برق و بحران آب مواجه شده است، مدیریت همزمان آب و برق چاههای کشاورزی بنا به تکلیف مقام عالی وزارت نیرو ضروری است.

مهندس محسن ذبیحی افزود: مدیریت توامان آب و برق کمک شایانی به مدیریت زمان اوج بار در شبکه برق خراسان رضوی و بهبود شرایط آبی استان خواهد کرد.

در ادامه این نشست، مدیران، معاونین و کارشناسان به طرح دیدگاهها و نظرات خود در مورد سامانه مدیریت دوسویه آب و برق و راههای بهبود آن پرداختند.

 از موارد مهم مطرح در این نشست انطباق ۹۸ درصدی در اطلاعات آب و برق در سامانه مدیریت دوسویه آب و برق بود که برای رفع ۲ درصد مغایرت باقیمانده اطلاعات بین شرکتهای توزیع برق و آب منطقه ای تصمیمات لازم اتخاذ شد.

برای به روز نگهداشتن سامانه مدیریت دوسویه آب و برق و تبادل اطلاعات کارشناسی برگزاری نشستهای منظم بین مدیران شرکتهای توزیع برق و آب منطقه ای به تصویب رسید.

در انتهای این نشست از دست اندرکاران سامانه مدیریت دوسویه آب و برق با اهدا لوحی، قدردانی شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۹ آبان ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سه × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image