پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳
نشست کارگروه توسعه مدیریت در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد

پنجمین نشست کارگروه توسعه مدیریت امسال شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران ستادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست، پیشنهادهای سه کمیته توسعه سرمایه انسانی، کمیته دولت الکترونیک و کمیته ساختار و فناوری های مدیریتی شرکت توزیع برق خراسان رضوی برای تصویب موضوعات ارائه شد.

فرم و دستورالعمل بروزرسانی سایت شرکت توزیع برق خراسان رضوی که توسط گروه دولت الکترونیک تدوین شده بود در این نشست تصویب و مقرر شد مسئولان، بروزرسانی سایت شرکت را در راستای ارتقای شفافیت و سهولت دسترسی مشترکین به خدمات الکترونیکی با جدیت بیشتری دنبال کنند.

در این نشست ضمن رونمایی از سامانه جدید مدارک و مستندات درون سازمانی، مقرر شد دسترسی به این سامانه برای همه کارکنان شرکت توزیع برق خراسان رضوی فراهم شود.

بررسی بخشنامه ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود که با توجه به نزدیک بودن آغاز فرآیند خوداظهاری دستگاه ها (فروردین ماه ۱۴۰۳)، مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی بر تسریع در بررسی و تهیه مستندات مربوطه توسط واحدهای متولی تاکید کرد.

در ادامه این نشست اقدامات شاخص انجام گرفته در حوزه جوانی جمعیت توسط رئیس اداره درمان و رفاه شرکت توزیع برق خراسان رضوی ارائه شد.

در انتهای این نشست، مسئول پیاده سازی مدل تعالی منابع انسانی ۳۴۰۰۰ ضمن ارائه گزارشی از وضعیت شرکت توزیع برق خراسان رضوی در جایزه تعالی منابع انسانی سال ۱۴۰۲، لوح و تندیس کسب شده از دبیرخانه جشنواره را به مهندس ذبیحی تقدیم کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شش + 14 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image