پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
نشست کمیته کابل خودنگهدار شرکت توزیع برق خراسان رضوی به میزبانی باخرز برگزار شد

نشست کمیته کابل خودنگهدار با حضور اعضای این کمیته شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در محل مدیریت برق باخرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مدیر برق باخرز در این نشست گفت: شبکه سیمی ۱۲ روستای این شهرستان به طور کامل تبدیل به کابل خودنگهدار شده است.

مهندس «محسن زنده دل» افزود: روستاهایی که طرح هادی در آنها اجرا شده و از نظر بعد مسافت نسبت به مرکز شهرستان دورتر هستند، بیشتر در معرض سرقت سیم‌های برق قرار دارند لذا در اولویت تبدیل به کابل قرار گرفته اند.

مهندس «حسن کریم پور»، معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: شبکه های توزیع در خدمت مردم بوده و باید به صرفه و صلاح شرکت و مردم کار تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار را با سرعت و دقت بیشتری انجام دهند.

در این نشست پیمانکاران نظرها و پیشنهادهای خود را اعلام کردند و هر یک از اعضای کمیته کابل خودنگهدار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نظرات خود را عنوان نمودند، همچنین تصمیمات خوبی برای سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار اتخاذ شد.

قبل از برگزاری این نشست، اعضای کمیته کابل خودنگهدار شرکت از وسایل و ابزار گروهی و فردی این طرح در باخرز دیدن کردند و آنها را از نزدیک بررسی نمودند، اعضای این کمیته با کارکنان مدیریت برق باخرز نیز نشستی داشتند و نکات قابل بهبود برای ارتقا و بهره وری بهتر در کارها را متذکر شدند.

آنان به محل کارگروه های پیمانکار تبدیل شبکه در مجتمع شفق در سطح شهر باخرز رفتند و از نزدیک نحوه کار را مشاهده کرده و نکات کلیدی و ایمنی کار را مورد تاکید قرار دادند.

شایان ذکر است، مهندسین اسماعیلی، کریم پور، انبیائی ، شهرآئینی، گلشن، احمدی نیت ، دیباج و باقری اعضای کمیته کابل خودنگهدار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را تشکیل می دهند.

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۲ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 + چهارده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image