پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳
نشست کمیسیون پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه های توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد

نشست کمیسیون پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه های توزیع برق خراسان رضوی با حضور مدیر دفتر حراست و امور محرمانه و مدیر دفتر حقوقی شرکت توزیع برق استان، رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان و برخی از کارشناسان در محل آن فرماندهی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع برق خراسان رضوی در این نشست پس از ابلاغ پیام قدردانی مدیرعامل شرکت، گزارشی از روند اجرای اقدامات پیشگیرانه از سرقت تجهیزات شبکه توزیع استان بویژه اجرای مگا پروژه تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار که دارای پیشرفت حدود ۶۰ درصدی در استان است.

حسین هراتی نیا بر لزوم تعامل همه جانبه تمامی سازمانهای مرتبط بویژه شرکتهای آبفا، جهاد کشاورزی، شهرکهای صنعتی و اپراتورهای تلفن همراه و … به منظور پیاده سازی طرح «قفل جوشی حداد» برای ایمن سازی ترانسفورماتور های توزیع تاکید کرد.

مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز در این نشست در رابطه با آمار سارقین دستگیر شده و چالش های موجود در پیگیری پرونده های مربوط به سرقت شبکه و وضعیت سارقین دستگیر شده، توضیحاتی ارایه کرد که در این زمینه بحث و تبادل نظر نیز شد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در این نشست از اقدامات انجام شده پیشگیرانه از سوی شرکت توزیع برق استان قدردانی کرد.

سرهنگ “محمد دولخانی” با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری گشتهای تلفیقی پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه برق و دستگیری سارقین، ایمن سازی ترانسفورماتور های برق را ضروری دانست.

در ادامه مقرر شد نشستی با حضور دادستان و فرمانده انتظامی گلبهار، طرح پایلوت اجرای کامل ایمن سازی ترانس ها در این شهرستان به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

17 − 9 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image