پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲
نظارتهای میدانی از محل های قانونی استخراج رمزارز در خراسان رضوی آغاز شد

مسئول پیگیری رمزارزهای غیرمجاز شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نظارتهای میدانی از محل های قانونی استخراج رمزارز شامل واحدهای تولید و مونتاژ ماینر، مزارع مربوطه، واردکنندگان و توزیع کنندگان این دستگاه در استان آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی، مجتبی حامدی پارسا افزود: نظارتهای میدانی شامل محل هایی می شود که دستگاه های استخراج رمزارز آنها در سامانه جامع تجارت ثبت یا در صورت وارداتی بودن در گمرک اظهار شده باشد.

وی بیان کرد: تاکنون در کل کشور بیش از ۱۲۵ هزار دستگاه استخراج رمزارز در سامانه جامع تجارت ثبت شده است، در استان خراسان رضوی نیز تاکنون ۱۵۰ نقش مرتبط با دستگاه استخراج رمزارز در سامانه مزبور ثبت شده است که مشمول نظارت می شود.

مسئول پیگیری رمزارزهای غیرمجاز شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نظارتهای میدانی از محل های قانونی استخراج رمزارز به منظور کنترل ضوابط اختصاصی دستگاه های استخراج رمزارز انجام می گیرد که اولین نظارت از مزرعه استخراج رمزارز با همراهی بازرسان اداره کل صنعت معدن و تجارت و پلیس امنیت اقتصادی استان بود.

حامدی پارسا ادامه داد: ناظران در مراجعه به محل، شناسه هاي رهگيري همه دستگاه های استخراج رمزارز را به دقت كنترل کرده و با موجودي عيني انطباق می دهند و مغایرت های شناسایی شده برای برخورد قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان منعکس می شود.

وی خاطر نشان کرد: براساس ضوابط اختصاصی دستگاه های استخراج رمزارز، همه فعالان حوزه استخراج رمزارز اعم از واحدهای تولید و مونتاژ، وارد کنندگان، مالکین مزارع استخراج، توزیع کنندگان و … موظف هستند تا دستگاه های خود را در سامانه جامع تجارت ایران ثبت کرده و پس از دریافت شناسه رهگیری از سامانه آن را بر روی دستگاه های خود ثبت نمایند.

مسئول پیگیری رمزارزهای غیرمجاز شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تاکید کرد: موجودی محل باید در هر لحظه با آنچه در سامانه جامع تجارت ثبت شده است مطابقت کامل داشته باشد، موارد تخلف از این ضوابط جهت رسیدگی به شعب اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع می شود.

حامدی پارسا افزود: به همه فعالان حوزه استخراج رمزارز توصیه می شود به منظور جلوگیری از ضبط کالا و اعمال جرایم پیش بینی شده در قانون، در اسرع وقت نسبت به ثبت دقیق دستگاه های استخراج رمزارز خود در سامانه جامع تجارت ایران اقدام کنند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پانزده − پانزده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image