پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
نظارت عالیه وزارت نیرو بر مولفه های HSE در شرکت توزیع برق خراسان رضوی انجام شد

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: دومین مرحله از نظارت عالیه وزارت نیرو بر مولفه های HES (ایمنی، بهداشت و سلامت) شرکتهای توزیع نیروی برق کشور در حوزه ستادی این شرکت و مدیریتهای برق شهرستانهای قوچان و چناران به نمایندگی از مجموعه شهرستانهای این استان انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی، حمید سروش مهر افزود: این نظارت براساس ابلاغیه دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HES وزارت نیرو و به منظور حصول اطمینان از استقرار مجموعه قوانین و مقررات و ضوابط حاکم بر شرکتهای توزیع برق کشور در روزهای ۲۰ و ۲۱ خرداد ماه با حضور گروه نظارت عالیه وزارت نیرو در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به انجام رسید.

وی بیان کرد: گروه نظارت عالیه وزارت نیرو در روز نخست در حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و در روز دوم در مدیریتهای برق شهرستانهای قوچان و چناران به نمایندگی از سایر شهرستانهای تحت پوشش این شرکت حضور یافت که با توجه به تبیین شاخصهای ۱۴ گانه HES و برنامه ریزی انجام شده توسط دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت واحدهای تخصصی، براساس مولفه های نظارتی تعریف شده، پاسخگوی سوالات گروه نظارت عالیه وزارت نیرو بودند.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: به منظور ارایه نتایج عملکردی در بخشهای مختلف شرکت، علاوه بر برگزاری جلسات متعدد با واحدهای پاسخگوقبل از آغاز فرایند نظارت در هفته های قبل ، مجموعه ای از مستندات و سوابق مرتبط با هر بخش، با همکاری واحدهای تخصصی در قالب مجموعه سوابق نظارت عالیه در پایان فرایند نظارت عالیه، تدوین و تحویل گروه نظارت عالیه وزارت نیرو شد.

سروش مهر اظهار داشت: با توجه به اقدامات بسیار شایسته و ارزشمند در سطح شرکت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و حمایتهای مدیریت عامل و مجموعه معاونین در راستای استقرار سیستم مدیریت HSE، به اذعان تیم نظارتی وزارت نیرو، نقاط قوت فراوانی در بخشهای مختلف صحه گذاری شد و به منظور بهبود مستمر فرآیندها ، مجموعه ای از اقدامات بهبود پیشنهاد و توصیه گردید.

وی ضمن قدردانی از همکاران دست اندرکار و تلاشگر اظهار امیدواری کرد با عنایت پروردگار و تلاش خاص تیم مدیریتی شرکت شاهد ارتقای سطح کیفی و عملکردی در بخشهای مختلف بوده وسالی بدون حادثه را سپری کنیم.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

18 − 13 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image