پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷
نقاط اتوماسیون در شبکه توزیع برق خراسان رضوی به ۱۵۷۰ نقطه کنترل پذیر رسید

مدیر دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تاکنون یکهزار و ۵۷۰ نقطه اتوماسیونی کنترل پذیر در منطقه زیر پوشش این شرکت نصب و کنترل پذیر گردیده است.

به گزارش روابط عمومی، شهرام کیخایی افزود: در برنامه استراتژيک شرکت با افق ۱۴۰۱ و نيل به شعار شرکت مبنی بر “ارتقای بهره وروی و چابکی از طريق هوشمند سازی” و از سال ۱۳۹۷ برنامه اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

وی بیان کرد: با ادامه این روند و نيل به استراتژی بلوغ هوشمندی، ایجاد سه هزار نقطه اتوماسیونی در استان پهناور خراسان رضوی در افق ۱۴۰۴ هدفگذاری و برای تحقق آن تلاش شده است.

مدیر دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: هم اینک بیش از ۸۵ درصد نقاط اتوماسیونی در شبکه برق این استان، قابلیت فرمان از راه دور در لحظه را دارند که اين مهم با توجه به گستردگی استان و نيز طول بیش از ۴۲ هزار کيلومتری شبکه فشار متوسط توزيع برق، يک رکورد کشوری محسوب می شود.

کیخایی ادامه داد: در راستای تعميق موضوع استراتژی مديريت دارایی های فيزيکی، همه تجهيزات اتوماسیونی و کنترل پذیر با QR CODE در سامانه “وب پم” تعريف شده است و تمام عمليات گردش فرآیند درخوست تعمير و نگهداری اين تجهيزات در سامانه مذکور انجام می گیرد.

وی بیان کرد: پياده سازی مدیریت دارایی های فیزیکی (مداف) با وجود کاهش هزينه های نگهداری و تعريف فرآيند سیستمی تعمير و نگهداری تجهيزات اتوماسيونی موجب کاهش شديد هزينه های عملياتی در شرکت توزیع برق خراسان رضوی شده است.

مدیر دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در راستای مديريت اوج بار و مطابق با مصوبه کميته عالی اتوماسيون و هوشمندسازی شرکت، با اجرای پروژه “نماد امکان” مشاهده عمليات قطع و وصل اتوماسيون شبکه در ۳۱ شهرستان تابعه در شرکت رویت پذیر شده که امید است اين پروژه تا انتهای فروردين ماه سال آینده عملیاتی شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

15 − دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image