پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
نقاط اتوماسیون در شبکه توزیع برق خراسان رضوی به ۱۳۶۰ نقطه کنترل پذیر رسید

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در راستای برنامه اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه تاکنون یکهزار و ۳۶۰ نقطه اتوماسیونی کنترل پذیر در منطقه زیر پوشش این شرکت ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، وحید باغیشنی افزود: با این روند هدفگذاری ایجاد سه هزار نقطه اتوماسیونی در استان پهناور خراسان رضوی در افق ۱۴۰۴ دست یافتنی و به یاری خدا محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: اهداف و اعتبارات جدید به دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ابلاغ شده که با اجرایی شدن آنها حوزه اتوماسیون شبکه و هوشمندسازی در کسب و کار شرکت گسترش می یابد، همچنین در کنار آن تقویت زیرساختی ارتباطات شرکت و توسعه فناوری اطلاعات و توسعه پژوهش و تحقیقات کاربردی نیز در دستور کار برنامه ریزی و پیگیری این معاونت قرار دارد.

وی بیان کرد: امسال با هدف توسعه ارتباطات به عنوان پیش نیاز فناوری اطلاعات و به همت دفاتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات و دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، اجرای فیبرنوری به طول ۵۰۰ کیلومتر برای افزایش پایداری و پهنای باند مدیریتهای برق شهرستانهای استان آغاز شده است که امیدواریم حداقل ۵۰ درصد این هدف در سال‌ جاری و تا پایان سال ۱۴۰۳ به طور کامل محقق و اجرایی شد.

این مسئول با بیان اینکه ۳۳ لینک رادیویی دیجیتال فعال در حوزه مدیریتهای برق شهرستانهای خراسان رضوی وجود دارد، افزود: خوشبختانه روز به روز کیفیت و پایداری ارتباطات در استان بهتر شده و قطعی های لحظه ای ارتباطی رو به کاهش است، مدیریت های برق شهرستانها نیز نقش موثر و پیگیری و تلاش زیادی دارند تا ارتباطات اتوماسیون و لینکهای ارتباطی و بی‌سیم دیجیتال، روز به روز توسعه یافته و پایدارتر شوند.

وی اضافه کرد: امسال در حوزه ارتباطات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی هشت لینک جدید به ۳۳ لینک قبلی افزوده می شود، زیرساختهای بخش ارتباطات شعبات زیرمجموعه مدیریتهای برق در شهرستانها نیز برقرار و تلاش می شود که زیرساختها در جهت مکانیزه کردن فرآیندهای کاری و ارتباطات زیرساخت بهتر و کامل شوند.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در عملکرد بودجه سرمایه ای شرکت گفت: سال ۱۴۰۱ نزدیک به هشت هزار میلیارد ریال طرح سرمایه گذاری در استان داشتیم که با در نظر گرفتن موافقت نامه های استانی و شهرستانی به ۱۰ هزار میلیارد ریال طرح سرمایه ای در شبکه و تاسیسات برقرسانی استان بالغ گردید و از این میزان هفت هزار و ۱۳۸ میلیارد ریال جذب شد.

باغیشنی افزود: از سال گذشته روند بودجه در شرکت توانیر دستخوش تغییراتی شده و زمانبندی دفاع بودجه تغییر کرده است لذا طبق پیش بینی های انجام گرفته برای سال جدید، سی هزار میلیارد ریال طرح اولیه از سوی شرکت توزیع برق خراسان رضوی ارایه شده است که با برگزاری جلسات نهایی بودجه عدد نهایی منابع سرمایه ای به واحدهای شهرستانی و معاونت های تخصصی ستادی شرکت ابلاغ خواهد شد.

وی همچنین به تبیین روند توسعه در ERP (سامانه برنامه ریزی منابع سازمانی) شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: پیاده‌سازی ERP یکی از بزرگترین و چالشی ترین اقدامات شرکت در طی سالهای اخیر بوده و با تلاش خاصی که در این حوزه انجام شده یکی از موفق‌ ترین پروژه ها و Best Practice کشوری در بین شرکتهای برق کشور لقب گرفته است و در سال ۱۴۰۲ نیز این پروژه بزرگ با قوت ادامه خواهد داشت و تا رسیدن به داشبورد های هوشمند BI و پیاده‌سازی سیستمهای پشتیبان تصمیم DSS پیگیری خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار داشت: خوشبختانه مدیریت های برق شهرستانها درک خوبی از توانمندی سیستم ERP دارند و حمایت خوبی از این پروژه داشته است که بازخوردهای مناسبی به ستاد ارایه می نمایند.

باغیشنی خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۱ با تلاشهای دفتر تحقیقات شرکت و مشارکت تمامی همکاران موفق شدیم رتبه نخست پژوهش را در بین دستگاههای اجرایی استان بدست آورده و لوح تقدیر را از استاندار دریافت کنیم، افزون بر این، شرکت رتبه دوم کشوری را در حوزه پژوهش بین شرکتهای توزیع برق کشور بدست آورد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image