پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۸
نقش موثر شرکت توزیع برق خراسان رضوی در بازنگری مستندات حوزه تحقیقات  توانیر

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی توانست نقش موثری در بازنگری، بررسی و نهایی‌سازی فرآیندها، آیین‌ نامه‌ها و دستورالعمل‌ های حوزۀ تحقیقات شرکتهای توزیع برق و برق منطقه‌ای کشور در شرکت توانیر ایفا کند.

به گزارش روابط عمومی مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این باره گفت: مستندات مرتبط با امور پژوهشی شرکتهای زیرمجموعه توانیر از مدتها قبل بازنگری نشده بود لذا با هدف چابک‌ سازی فرآیندهای تحقیقاتی در شرکتهای زیرمجموعه، ضرورت بازنگری مستندات مشتمل بر فرآیندها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های تحقیقاتی به شدت احساس می‌شد.

تقی وحیدی افزود: در همین راستا، شرکت توانیر نسبت به تشکیل کارگروهی منتخب از نمایندگان شرکتهای توزیع برق و برق منطقه‌ای کشور همت گماشت و مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز به عنوان نماینده در نشستهای هم‌اندیشی حضور یافت و همراه با تیم منتخب در بررسی و بازنگری مستندات مشارکت فعال داشت.

وی بیان کرد: نماینده شرکت توزیع برق خراسان رضوی همواره در نشستهای هم‌اندیشی برای بررسی و بازنگری فرآیندها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های حوزۀ تحقیقات شرکتهای زیرمجموعۀ توانیر و بررسی مستندات پژوهشی مورد استفاده در شرکتهای توزیع برق و برق منطقه ای و مدیریت شبکه حضور فعالی داشته است.

مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: دعوتنامه ای از سوی معاونت تحقیقات و منابع انسانی شرکت توانیر مبنی بر حضورم در نشست بررسی و نهایی‌سازی فرآیندها، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بازنگری شده حوزۀ تحقیقات شرکتهای توزیع و برق منطقه‌ای کشور ارسال شده بود.

وی افزود: در این راستا نشست نهایی‌سازی مستندات مزبور در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (سوم و چهارم بهمن ۱۴۰۲) با حضور مدیران دفاتر تحقیقات شرکتهای زیر مجموعۀ توانیر و با حضور مدیر دفتر تحقیقات شرکت توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد.

وحیدی ادامه داد: خوشبختانه به دلیل انعکاس مطلوب فعالیتهای علمی و پژوهشی مجموعه همکاران در شرکت توزیع برق خراسان رضوی به توانیر، امکان حضور مدیر تحقیقات شرکت به عنوان نماینده در پنل علمی مربوط به بازنگری مستندات در کنار مدیر کل دفتر تحقیقات و توسعه فناوری توانیر و سایر اعضای منتخب کارگروه نیز فراهم شد.

به گفتۀ وی، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بازنگری شده مشتمل بر مستنداتی همچون تعاریف و واژگان کلیدی، نظام‌نامۀ تحقیقات برق، دستورالعمل های شناسایی و تعیین اولویت‌های تحقیقاتی، تصويب پروژه‌هاي تحقيقاتي، اجرا و کاربردی‌سازی پروژه‌های تحقيقاتی، تعيين بودجه و تخصيص اعتبار سالانه تحقيقات، پايش عملکرد تحقيقاتی، نحوه ارزيابي منافع پروژه‌هاي تحقيقاتي، مديريت دانش پروژه‌هاي تحقيقاتي، نهاد کارگزار، تشکيل کنسرسيوم، سياست‌گذاری تحقيقات شرکتهای زيرمجموعه، حمايت از نشر کتاب، آيين‌نامۀ مالکيت فکري و دستورالعمل حمايت از مشارکت در همايش‌های تخصصی بوده است.

وحیدی در پایان اظهار امیدواری کرد که مانند گذشته با تعریف اولویت‌های تحقیقاتی مسئله محور و تلاش خاص همکاران بتوان در فعالیتهای پژوهشی در سطح کشور بیش از گذشته کوشا بود و افتخارات بزرگتری برای شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی رقم زد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 + 6 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image