پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
همایش آموزشی ائمه جماعات و مسئولان فرهنگی صنعت برق سراسر کشور در مشهد برگزار شد

همایش آموزشی مفتاح ۱۱ و رضوان ۹ با حضور ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی و مدیران صنعت برق سراسر کشور در ۱۷ و ۱۸ آبانماه در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، در این دوره آموزشی دو روزه، اساتید موضوعات سبک زندگی قرآنی و نکات کاربردی تبلیغی قران و نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به روش تبلیغ نوین و جهاد تبیین را مورد بررسی قراردادند.

دکتر محمودیان و حجت الاسلام محمدی در روز اول و حجت الاسلام راجی در مراسم اختتامیه به ایراد سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام رضا کاکاوند، مسئول امور فرهنگی صنعت برق کشور در این همایش، نکاتی در خصوص اهداف طرح آموزشی و همچنین چشم انداز فعالیت رسانه ای در دو ساله آینده مطرح و بیان کرد: دین اسلام و مکتب اهلبیت علیهم السلام و ارمانهای نظام غنی ترین محتوا را در بر دارد ولی در بحث رسانه ی این مهمات ضعیف عمل نمودیم اما مکتب کفر و نفاق و استکبار که خالی از محتوای انسان ساز است بعلت توفیقات رسانه ای مکرر جای شهید و جلاد عوض را می کند.

وی اظهار کرد: وقتی رزمندگان مقاومت به رژیم نحس شبیخون می زند و از دشمن تلفاتی میگیرد بعلت داشتن رسانه قوی فریاد مظلومیت سر می دهد و به عوام فریبی خود ادامه می دهد و زمانی بیمارستان رو منهدم می کند به علت در اختیار داشتن رسانه قوی جنایات خود را مشروع و قانونی جلوه می دهد.

احمد حیدری، معاون وزیر و رئیس شورای فرهنگی وزارت نیرو و تعدادی از مدیران عامل صنعت برق کشور نیز در این همایش حضور داشتند.

دکتر حیدری به کارنامه فرهنگی وزارت نیرو در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: در دهه امامت و ولایت امسال ۱۰ محفل قرآنی و طی ۱۰ ماهه گذشته ۲ مسابقه بزرگ قرآنی در شرکتهای تابعه وزارت نیرو در کشور برگزار شد، بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر از کارکنان صنعت برق و ۶ هزار و ۷۷۷ نفر از فرزندان کارکنان صنعت برق در این مسابقات حضور یافتند.

وی با قدردانی از اهتمام ائمه جماعات و مسئولان فرهنگی شرکتهای تابعه وزارت نیرو اضافه کرد: روزانه بیش از ۹۰۰ اقامه نماز جماعت در شرکتهای تابعه وزارت نیرو انجام می شود.

در ادامه این همایش محتواهای تولید شده توسط ائمه جماعات صنعت برق نمایش داده شد و در آخر بیانیه محکومیت جنایات رژیم نحس صهیونیسم قرائت شد همچنین در پایان همایش به مدیران عامل حاضر و مسئولان فرهنگی برتر و ائمه جماعاتی که تولید محتوای ارزنده داشتند لوح تقدیر اهدا شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۲ آبان ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دوازده + چهارده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image