پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
همایش HSE با محور تفکر ایمن در خراسان رضوی برگزار می شود

همزمان با گرامیداشت روز ایمنی در صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر، بیست و هشتمین همایش علمی تخصصی HSE در شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اعلام این حبر گفت: این همایش ۱۱ اردیبهشت ماه جاری به صورت همزمان در ۶ منطقه زیر پوشش این شرکت در استان شامل مدیریتهای برق شهرستان های تربت حیدریه، تربت جام، سبزوار، قوچان، کاشمر و نیشابور و با حضور حدود دو هزار نفر از مدیران، همکاران بخشهای فنی، سرپرستان گروه های اجرایی، سیمبانان، پیمانکاران عملیاتی ۳۱ شهرستان برگزار خواهد شد.

حمید سروش مهر افزود: برنامه ها و سخنرانی های همایش امسال با محور تفکر ایمن است که با توجه به اجرای طرح بزرگ تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و همچنین اهمیت مدیریت بار تابستان ١۴٠٢، موضوع ایمنی در این دو محور نیز مورد تأکید خواهد بود.

وی تجلیل از برترین های ایمنی در سال ۱۴۰۱ را از دیگر برنامه‌های همایش HSE ذکر و اظهار امیدواری کرد، برگزاری این همایش به توسعه فرهنگ ایمنی، افزایش سلامت جسمی و روحی همکاران، کاهش حوادث و ضایعات بيانجامد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image