پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
همه مشترکین خانگی در ازای صرفه جویی مصرف برق می توانند پاداش بگیرند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: امسال تمامی یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۵۴۷ مشترک خانگی برق استان می‌توانند در ازای صرفه جویی، پاداش دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی، مهندس محسن ذبیحی افزود: طرح اختصاص پاداش صرف جویی در مصرف برق امسال هم در حالی اجرایی می‌شود که این پاداش نسبت به سال گذشته ۲۰ برابر شده به طوری که مشترکان با کاهش ۱۰۰ کیلووات ساعت برق در مناطق عادی ۱۵۰ هزار تومان و در مناطق گرمسیر حدود یک میلیون تومان پاداش می‌گیرند.

وی بیان کرد: خاموشی‌های تابستان ۱۴۰۰ تجربه تلخی برای مردم رقم زده بود و دولت سیزدهم پس از اینکه سکان مدیریت کشور را به دست گرفت برای تامین انرژی (برق) مورد نیاز کشور برنامه ریزی کرد به طوری که تابستان ۱۴۰۱ در حالی که مردم منتظر اعلام برنامه خاموشی بودند اما خبری از قطعی برق نشد.

وی اظهار داشت: وزارت نیرو برای تامین برق مورد نیاز برنامه‌های متعددی را در دستور کار خود قرار داد که افزایش ظرفیت و توسعه نیروگاه‌ها و مدیریت مصرف مشترکان دسته‌بندی می‌شد. در بخش مدیریت مصرف برق بخش خانگی دو سیاست کلی وجود دارد که یکی اجرای قانون افزایش پلکانی مصرف برای پرمصرف‌ها و دیگری طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پارسال مشترکین خانگی زیر پوشش این شرکت در استان ۲۸ میلیارد تومان برای صرفه جویی در مصرف برق پاداش گرفتند.

مهندس ذبیحی ادامه داد: باتوجه به شروع فصل گرم سال و استفاده از وسایل سرمایشی از مردم درخواست می شود با مدیریت مصرف این شرکت را یاری کنند.

او تنظیم درجه کولر گازی بر روی دمای رفاه یعنی ۲۵ درجه، تعویض پوشال، تعمیر و سرویس کولر‌های آبی و … را از جمله راهکار‌های صرفه جویی در مصرف برق عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد با تمهیدات و برنامه‌های تشویقی وزارت نیرو و رعایت مدیریت مصرف توسط مردم در کشور و در استان، تابستان پیش رو هیچ گونه خاموشی و مشکل قطعی برق برای بخش خانگی رخ ندهد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image