پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۲/۸
پیشرفت ۶۵ درصدی اجرای پروژه نماد در شرکت توزیع برق خراسان رضوی

مدیر دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: اجرای پروژه نماد (مانیتورینگ توزیع شده اسکادا) در این شرکت حدود ۶۵ درصد پیشرفت دارد.

به گزارش روابط عمومی، شهرام کیخایی افزود: هوشمندسازی شبکه، یکی از چالشهای پیش روی ایجاد زیرساخت مانیتورینگ اسکادا در تمامی شهرستانها است که به نوبه خود پروژه منحصر به فردی در کشور بوده و به منزله ارتقای زیرساختهای شبکه است تا بتوان به پشتیبانی نقاط اتوماسیون و کمک به گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳ کمک کرد.

وی بیان کرد: در این راستا ۱۹ سوئیچ «سیسکو» و هشت «روتر» با وجود همه محدودیتهای بودجه ای و با موافقت و مساعدت مدیر عامل و معاون مالی شرکت توزیع برق خراسان رضوی در زمان کوتاهی در انتهای سال ۱۴۰۲ خریداری شد.

وی اظهار امیدواری کرد با مساعدت مدیران برق شهرستانها، پروژه نماد هر چه زودتر به مراحل پایانی اجرای خود برسد.

مدیر دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به وسعت کار بالای توزیع مانیتورینگ در ۳۱ مدیریت برق شهرستان، از تلاش های دست‌اندرکاران در ستاد قدردانی کرد.

مهندس کیخایی گفت: اولویت دفتر اتوماسیون و هوشمندسازی شبکه شرکت توزیع برق خراسان رضوی به اتمام رساندن سریعتر پروژه نماد در حداقل زمان است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۷ فروردین ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۷ فروردین ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image