پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۷
کارگروه ADMS در شرکت توزیع برق خراسان رضوی تشکیل شد

در راستای ابلاغ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی کارگروه ADMS (سیستم پیشرفته مدیریت توزیع انرژی الکتریکی) کارگروه مربوطه تشکیل شد و نخستین نشست اعضای آن در سال ۱۴۰۳ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست به عنوان رئیس کارگروه ADMS از همگرایی و همسویی این کارگروه با برنامه ها و اهداف کمیته عالی هوشمندسازی و استفاده از ظرفیت مشاورین فعال در این زمینه سخنانی بیان کرد.

دبیر کارگروه ADMS شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست مهمترین هدف این کارگروه تخصصی را استفاده از ظرفیت واحدها و شرکتهای مختلف در راستای هوشمندسازی شبکه توزیع برق دانست.

«مهدی دباغ» در ادامه به تشریح یکپارچه سازی سامانه های کاربردی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در جهت خدمت رسانی شایسته تر به مشترکین و تسهیل کار کارکنان پرداخت.

نقطه نظرات «ناصر نایب» مجری مدیریت دارایی های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و سایر اعضای این کارگروه، تکمیل کننده نخستین نشست کارگروه تخصصی ADMS بود.

در نهایت مقرر شد تمامی اعضای کارگروه ADMS بر اساس موضوعات طرح شده در این نشست، مدلها و ابزارهای لازم در حوزه تخصصی خود را بررسی کنند تا در نشست بعدی کارگروه مطرح شود

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یازده + 9 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image