پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
کرسی تلاوت قرآن در محل ستادی شرکت توزیع برق خراسان رضوی

کرسی تلاوت نور با شعار «قرآن دوستی در برابر قرآن سوزی» با حضور قاری ممتاز بین المللی استاد «مهدی غلام نژاد» و فرزندانش در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، در ابتدای این نشست، دکتر «علیرضا خدابنده» قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ضمن خوش آمد گویی به میهمانان به آمار مسابقات قرآنی و جایگاه شرکتهای تابعه وزارت نیرو در استان خراسان رضوی در سطح کشور اشاره و تاکید کرد که قرآن باید سرلوحه کار در زندگی همه ما باشد.

 وی با اشاره به وقایع قرآن سوزی در کشورهای سوئد و دانمارک گفت: این نوع حرکات نشانه عظمت قرآن و ناشی از ضعف دشمنان قرآن است.

 سپس استاد غلام نژاد در باب اهمیت اهتمام به تلاوت روزانه قرآن گفت: اگر شخصی روزانه ۲۰ دقیقه بدون نیت حفظ، قرآن تلاوت کند بعد از ۵۰ سال خود به خود حافظ کل قرآن می‌شود و اگر روزی یک جزء بخواند، این مدت زمان حفظ قرآن به ۲۰ سال می‌رسد.

وی توصیه مقام معظم رهبری در باب تلاوت قرآن مبنی بر حداقل نیم صفحه یا پنج دقیقه در هر روز را مورد تاکید قرار داد.

این قاری بین المللی با اشاره به قرآن سوزی ها در کشورهای اروپایی اضافه کرد: قرآن امیر کلام است و اگر دشمنان قرآن توان مقابله علمی و کلامی با قرآن را داشتند هیچگاه به چنین حرکات سخیفی متوسل نمی‌شدند.

وی گفت: در حوزه قرآن، تولید محتوا بسیار کم بوده و در قامت این کتاب مهم و ارزشمند نیست، لذا همخوانی مستمر قرآن توسط اعضای خانواده و تولید محتوای قرآنی برای آنان ضروری است.

در انتها این قاری بین الملل آیاتی از سوره مبارکه فاطر و سوره مبارکه بقره را همراه با سه فرزند خود روخوانی کرد، قائم مقام و سایر معاونین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز با اعطای لوح سپاسی از وی و فرزندانش برای حضور در شرکت قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ شهریور ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۶ شهریور ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 × یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image