پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
کسب رتبه شرکت توزیع برق خراسان رضوی در مسابقات شطرنج وزارت نیرو

رییس اداره امور رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: “سید مجید رضوی” از کارکنان این شرکت با کسب پنج پیروزی و قبول ۲ شکست موفق به کسب مقام پنجم انفرادی میز ۲ از میزهای شش گانه بیستمین دوره از مسابقات سراسری شطرنج وزارت نیرو در شاخه برادران شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، شیرین دانایی افزود: این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت شهدای صنعت آب و برق و یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور ۱۷۶ بازیکن، سرپرست و مربی در قالب ۳۰ تیم از ۲۳ استان کشور به میزبانی شرکت آب منطقه ای خراسان جنوبی از ۱۳ تا ۲۰ دیماه در بیرجند برگزار شد.

وی اظهار داشت: گروه پنج نفره منتخب از شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی متشکل از “محمود اسکافی، سید مجید رضوی، جلال عزیزی فر، حسین پارسا و سید سعید سید ناصرالدین (سرپرست)” در این دوره از مسابقات حضور یافتند که “سید مجید رضوی” از بین آنان موفق به کسب رتبه شد.

رییس اداره امور رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همچنین در پایان این رقابتها، گروه های صنعت آب و برق گیلان “الف”، صنعت آب و برق گیلان “ب” و تیم صنعت آب و فاضلاب استان تهران به ترتیب رتبه اول تا سوم بیستمین دوره از مسابقات سراسری شطرنج وزارت نیرو را بدست آوردند.

دانایی اظهار امیدواری کرد با توجه به حضور حرفه ای گروه های شرکت کننده در این دوره از رقابتها، برخورداری از برنامه مدون، تمرینات مداوم و مربی با سطح کیفی بالا و ظرفیت موجود در کارکنان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در مسابقات شطرنج، برنامه تمرینی – آموزشی مناسب با بهره گیری از مربی با کیفیت برای علاقه مندان به ویژه ورزشکاران این رشته که مستعد کسب مقام برای شرکت هستند، تدوین و اجرا شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۵ بهمن ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۵ بهمن ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 + 7 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image